joi, 13 mai 2010

BICA, INTOARCE-TE, SA NE BAGI ECHIPA-N C!


"DACA M-AS NASTE PENTRU A 2-A OARA, TOT LA VENUS MI-AS DORI SA EVOLUEZ"

Asa cum v-am promis, ne-am tinut de cuvant si, la cererea dumneavoastra am reusit in sfarsit sa aducem legenda Venusului in studioul nostru: nimeni altul decat, Bica Marian.
“El grande “ s-a aratat vizibil coplesit de interesul fanilor pentru acest interviu. Asa ca,in cele de mai jos ve-ti vedea un Bica Marian asa cum nu l-ati mai vazut niciodata.


Am primit foarte multe solicitari de la fani pentru un interviu cu tine. Ce i-a determinat pe ei in alegerea asta?

M. Bica : Pai e foarte simplu dupa parerea mea. Am fost un jucator ce am dat totul pentru echipa si fani in perioada cand am jucat la Venus, n-am incercat sa-i pacalesc niciodata cu fotbalul, dovada acest atasament al lor fata de mine.

Ai petrecut momente frumoase aici ?

M. Bica : Fara doar si poate. Aici m-am simtit fotbalist iar daca ar mai fi sa ma nasc odata, tot la Venus mi-as dori sa evoluez.

Acum 3-4 sezoane, colegii te porecleau Emerson. Iti displacea?

M. Bica : Nu-mi placea deloc acea porecla, pur si simplu nu mi se potrivea. Eu eram architect, creator de faze, nu distrugator asa cum era Emerson brazilianul.

Oricum, toti suporterii Venusului te intituleaza “magia neagra”. Ne poti spune de unde?

M. Bica : Este adevarat. Imi spun asa pentru ca in momentele dificile ale jocului, cand nu mergea prea bine, inventam ceva, o pasa de gol, un gol, trebuia sa fac o magie, cat de mica.

Dar de ce “neagra”?

M. Bica : (rade) .. Probabil tenul meu a fost un argument bun pentru ei.

Mirajul banilor te-a facut sa alegi National Calarasi in sez. 2008 – 2009 ?

M. Bica : Se poate spune si asa. Regret ca am facut acel pas in cariera mea, nu trebuia sa merg acolo. Am ales banii in locul performantei.

Gurile rele spun ca ai tradat plecand la Soimii Unirea. Ce ai sa le spui?

M. Bica : Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni, nu-mi sta in caracter. Ultima oara, cand am plecat de la Venus, am plecat pentru ca n-am mai fost dorit, nu pentru ca asa am vrut eu. Asta e..

Daca ti se va propune un post in conducere, ai accepta?

M. Bica : Cu siguranta, nici n-as sta pe ganduri.

Hai sa ne imaginam un pic. Ce post ai prefera?

M. Bica : Pai, un post ce mi s-ar potrivi, ar fi acela de a antrena echipa de copii si juniori a clubului. Imi place sa lucrez cu copii, ma relaxeaza asta.

Cand mai vedem la Venus un nou numar 10 ?

M. Bica : Slabe sanse. Chiar daca la echipa sunt o gramada de baieti talentati, un nou nr. 10 nu prea vad. Sa mai treaca timp si vorbim atunci.

Ai ramas in relatii bune cu fostii tai colegi ?

M. Bica : Da. Sunt prieten cu toti de la echipa, sunt niste caractere puternice, altfel nu ajungeau sa joace pentru Venus. Imi face placere sa vin sa-i urmaresc la fiecare meci de-al lor. Mi-au ramas in sufelt !

Un mesaj pentru suporteri ?

M. Bica : Vreau sa le multumesc pentru tot ce-au facut pentru mine. Le multumesc pentru tot sprijinul acordat, le multmumesc pentru celebra fraza ”Bica Marian, unic capitan”, voi ramane in istorie cu aceasta. Mai in gluma, mai in serios, vreau ca atunci cand ma voi stinge din viata, sa fiu incinerat iar cenusa mea sa mi se raspandeasca pe stadionul din Independenta, asa cum si Eric Cantona a declarat ca propria cenusa sa fie intinsa in gazonul de pe Old Trafford, ca drept rasplata fata de acel club.

17 comentarii:

  1. ce nenorociti sunteti ma!!!!!!:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand asteptam acest interviu !

    RăspundețiȘtergere
  3. un adevarat lider de echipa:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi aduc aminte ca l-am intrebat dupa un meci de ce m-a injurat si mi-a zis ca nu tine cont nici de "masa", si dupa meci suntem prieteni..:)) un adevarat lider!

    RăspundețiȘtergere
  5. desi am fost injurat de el..este un mare caracter si un bun jucator...

    RăspundețiȘtergere
  6. toata lumea se plange ca a fost injurata de el :))..
    Cu toate acestea, ramane cel mai mare fotbalist care a calcat iarba din Independenta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum era aia: "Radule, tu cu cine ai juca daca ar fi cu mine sau cu N'Doye? -Cu tine, Mariane, doar m-ai facut golgeter pe unde am jucat:)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. "Va mai injur mai baieti pentru ca stiu ca puteti mai mult si trebuie sa dati mai mult!!"
    Bica Marian Bica Marian Bica Marian.....
    Desi ai vorbit de tradare aceasta nu a avut loc, deoarece a plecat cand nu a mai fost dorit la echipa.
    V-am spus eu cum este cu tradarile astea cine, cind, de ce si cum a tradat (si voi stiti la fel de bine).
    Merita si Bica sa-si incerce norocul ca antrenor la Venus.

    RăspundețiȘtergere
  9. bai baieti ce tigan urat :)) dar fotbalist cioara. p.s cine duce nuca in vie.apropo inca una de-a lui bica;il injura unul pe teren pe marian bica-dute ..... de tigan la care marian il intreaba-de ce ma faci tigan bai nesimtitule,la care respectivul-nu te-am facut eu tigan bai bica ci maicata te-a facut(nascut,fatat)asa.(adica nagru,adica tigan).

    RăspundețiȘtergere
  10. stiati ca lui marian bica i se mai spune si "pralea" sau "mariko daouda".mariane pt noi ramai unicul capitan.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cel mai bun forbalist care a calcat iarba din Independenta a fost "Mocanasu"

    RăspundețiȘtergere
  12. mocanasu a jucat cu elefantii, nu cu fotbalistii

    RăspundețiȘtergere
  13. mocanasu a jucat cand se juca cu mingii cu siret?

    RăspundețiȘtergere
  14. Ba.... eu i-am raspuns lui MUSTY...si oriqum tot mocanasu a fost mai bun..:-p

    RăspundețiȘtergere
  15. bica=piti..vedeti aici shi d c...http://www.gsp.ro/gsp-special/superreportaje/lui-piti-i-se-zice-bica-82063.html

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .