marți, 4 mai 2010

INTERVIUL SAPTAMANII CU GEORGE ZIS "BABANGIDA" !


“LA VENUS AM ATINS APOGEUL CARIEREI MELE !“

Din seria “Interviuri Savuroase”, azi marti 4.05.2010 il avem invitat pe “Babangida” care ne va da raspuns la cateva intrebari picante din viata sa, iar acesta din urma spune ca va gusta din plin nelamuririle noastre.

Cum te-au primit colegii la venirea ta in echipa?

Babangida : Tinand cont ca in trecut am mai evoluat pentru Venus doua sezoane, nu aveam decat sa fiu primit calduros de ei, oricum sunt niste colegi minunati.

De unde porecla de Babangida si cine ti-a dat-o ?

Babangida : E poveste lunga, eram la juniori cand antrenorul de atunci m-a poreclit asa, era in mare voga atunci acest nigerian. Culoarea pielii, executiile, tehnica erau cateva din asemanarile noastre, ceea ce l-a facut pe domn` profesor sa-mi spuna asa.

Ai jucat la toate achipele de top ale judetului ,care crezi ca a avut cel mai mare impact asupra ta?

Babangida : Independenta, fara discutii ! In ambele randuri cat am jucat aici m-am simtit extraordinar si apreciat foarte mult de cei din jur. Se vede ca este un club titrat, stie sa-si respecte jucatorii ce dau totul pentru acest club. Aici am atins apogeul carierei mele.

Tinand cont ca suntem spre finalul campionatului, ai vre-un gol special marcat sezonul asta ?

Babangida : Da, am marcat mai multe dar este unul mai special, golul cu Ciocanesti din retur. Sut cu stangul din afara careului direct in vinclul portii. M-a bucurat mult acel gol, aveam o revansa de luat fata de ei.

Ti se mai spune si “ceasul” . E adevarat ?

Babangida : (rade) .. Este adevarat. Porecla asta mi-a dat-o Ilie Zeciu. Spune ca sunt cel care da ora exacta la mijlocul terenului.

Ce crezi ca a lipsit echipei sa ajunga in play-offul judetean ?

Babangida : Un pic de sansa, spun eu. In afara de asta, avem o echipa foarte tanara,poate cea mai tanara din judet si asta spune multe de planul ce-i facut pentru viitorul echipei. La anul cu siguranta vom fi acolo in varf, unde ne este locul.

L-am intrebat si pe colegul tau C.Cinaru, te intrebam si pe tine. Ce simti atunci cand auzi rostit numele de Bica Marian ?

Babangida : Sunt multe de spus, daca ar fi sa povestesc ne-ar prinde dimineata si tot n-as termina. Ca sa-ti fac asa o idee, gandeste-te ce-a insemnat Dobrin pentru Fc. Arges sau Lucescu pentru Corvinul Hunedoara, toate acestea fara nici un pic de exagerare v-i le spun.

Unde ai vrea sa-ti inchei cariera ?

Babangida : Cum Pescarusul Rasa este desfiintata de mult, cariera , aici as vrea sa mi-o sfarsesc, imi doresc mult acest lucru pentru ca aici am petrecut clipe de neuitat.

Un mesaj pentru fani ?

Babangida : Vreau sa le multumesc pentru tot ce fac. Sunt minunati. Chiar daca jucam la Potcoava, vin si ne sustin intr-un numar foarte mare, mai rar asa ceva la liga a IV-a, sa fie in continuare alaturi de noi, si sa speram ca la anul ne vom bucura impreuna la o promovare in liga a III-a.

4 comentarii:

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .