miercuri, 8 septembrie 2010

JURNAL FAN, PRIMIT DE NOI PE ADRESA VENUSULUI !!

"Venus, partea sentimentala a fotbalului"

Am 22 de ani si de la 11 tin cu Venus, Avantul pe atunci. Cum s-a intamplat? Am luat in 1999, acel album cu stickere de colectie, care celebrau castigarea celui de-al 14-lea titlu de campioana judeteana. Dupa, am inceput sa ma uit la meciuri si nu m-am mai putut opri. Ca sa fiu sincer, primele meciuri ale Venusului le-am vazut in 2000, cand pe atunci Radu cu Bica faceau legea. Antologic a fost acel Venus - Manastirea 3:0, cu dubla lui Bica, dar si cu lovitura de gratie data de Ducu.
Retin foarte bine si acel incredibil Venus - Dor Marunt 6:0, cand din nou Bica a dat recital. Se intampla in 2002. Sezonul urmator luam din nou titlul, intr-o maniera categorica. Cine ar putea uita seria de 19 victorii ale Venusului, din cele 15 meciuri jucate in tur. Era imposibil ca Realul din Independenta sa nu se dezlantuie si pe plan intern, daca ne gandim la faptul ca din 2000 a facut fata cu brio importiva unor echipe de perestigiu, cel putin la acea vreme,echipe ce trageau la promovare in divizia B. Baietii nu au promovat niciodata desi au avut sansa dar au vandut locul de atunci in div C, dar luptele stranse cu echipe din vestul judetului erau nemaintalnite.
Au fost si momente grele, dar Venus a avut forta sa renasca. Dupa un an de pauza in care n-a castigat nimic, a urmat poate cel mai bun sezon din istoria clubului.
Ultimele sezoane au fost agonizante, singurele castiguri alea Venusului fiind Mustata, Cinaru si Coman, dar si atitudinea fanilor adevarati ce au curatat terenul de zapada inaintea partidei cu Lehliu.
Iata un scurt rezumat al tandemului extaz - agonie, care m-a legat atat de mult de aceasta echipa. Indiferent de locul din clasament, Venusul este unic, iar un meci vazut de acolo, nu poate fi comparat cu nimic, dar absolut cu nimic.

24 de comentarii:

  1. Stromberg nu prea cred ca mai juca in 2000 (poate era Ducu :))). In rest mesajul articolului este excelent.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred totusi ca cel mai de suces sezon a fost, culmea, cel in care Venus a iesit pe locul 2 dupa Galatui. Atunci Venus a invins "campioana" de 2 ori in 4 zile in cupa si in campionat (Bica era pe cai mari). La toate adunarile din judet (intre primarii, asociatii agricole s.a.) se amintea de acele meciuri memorabile. Ala da subiect (sau poate va cenzureaza Ilie ;))..

    RăspundețiȘtergere
  3. Ionut, esti rautacios cu Ilie pentru ca tu cat ai aparat ai fost pe locul 2 si cand era un singur portar la echipa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ionute doar asta stii, ne-ai plictisit. daca erai bun ramaneai si aparai la Venus asa ca gura mica. Sau ai fost gravid de n`ai mai putut continua?

    RăspundețiȘtergere
  5. bai anonimi, de ce nu va da`ti numele daca tot vorbiti?

    RăspundețiȘtergere
  6. devine din ce in ce mai interesant!

    RăspundețiȘtergere
  7. de ce ar trebui sa isi dea numele!poate ca stie foarte bine despre ce e vorba si din aceasta cauza lasa aceste comentarii!anonim tine o tot asa!:))

    RăspundețiȘtergere
  8. ce ti mai place narucii ..:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt uluit de aceste comentarii. Toti parveniti isi dau cu parerea, Ionut este un baiat cu mare caracter care a fost alaturi de echipa in momentele grele, dar nu aveti de unde sa stiti pentru ca erati pe alte meleaguri.

    RăspundețiȘtergere
  10. e un lingau asta e ionut. parerea mea ;);)

    RăspundețiȘtergere
  11. Am un sfat pentru tine juniorule.."nu iti da cu parerea despre oameni pe care nu ii cunosti". Ionut din pricina statutului sau nu poate fi un lingau, recunosc ca am jucat odata cu el, dar mi-a lasat o impresie buna.

    RăspundețiȘtergere
  12. ai sa fim seriosi...de ce ii iei aparare..ca ricum nu a facut nimic pentru venus...Echipa a pierdut din cauza lui multe meciuri, din cate imi aduc eu aminte!

    RăspundețiȘtergere
  13. cristian si mai cum iti spune tie?.. ai jucat cumva pe la noi de iti dai cu parerea?

    RăspundețiȘtergere
  14. cumva joci pe la roseti dle cristian

    RăspundețiȘtergere
  15. Ha ha ha. Nu raspund anonimilor. Nici nu le-am cerut parerea si nci nu ma interesza. Eu spre deosebire de altii nu ma atac deoarece fotbalul si a juca pentru Venus au reprezentat o placere, un hobby, nu un loc unde sa castig bani si sa ma dau in spectacol (aviz unor "mici mercenari"). Eu am avut decenta sa nu mai joc cand am considerat ca nu se mai poate, altii (nu neaparat de la Venus) vad ca joaca desi fotbalul le este tot mai strain. Sa presupunem ca acest "cristian" a jucat sau joaca pentru Venus...nu prea ai caracter de echipa mare, mai degraba de "bar, birt " sau cum ii mai spui tu. In rest numai bine baietilor si succes maine.

    RăspundețiȘtergere
  16. Inca un mic comentariu. Eu nu am facut aprecieri legate de nimeni in comentariile de mai sus, dar se pare ca unii s-au simtit. Nimeni nu a scris ceva despre articolul "JURNAL FAN, PRIMIT DE NOI PE ADRESA VENUSULUI!!" postat mai sus, ci doar acuze la adresa mea. Se pare ca unii citesc doar comment-urile si i-a deranjat ca am aminit de acel sezon cu o campioana fabricata, dar facuta praf in 4 zile de Venus si capitanul Bica. Cumva ati fost pe teren in acele meciuri (poate in tabara pierzatorilor)? Ei bine, eu am fost acolo, am jucat pentru Venus si sunt mandru. Restul...e tacere.

    RăspundețiȘtergere
  17. felicitari Ionut!imi place despre tine:)), ca te lauzi.laudele astea ar trebui sa vina din alta parte, nu de la tine.....asa ca ...fi mai rezervat in toate ca te cunoastm foarte bine si stim ce ai facut.

    RăspundețiȘtergere
  18. ce a facut ionut? .. era in poarta la acel 3-1 de la galatui si 2-1 in finala , tot cu galatui. A fost in poarta si la acel roseti-venus 0-5 si la venus-roseti 5-1 . poate astea le-ai simtit pe pielea ta sau daca nu..ai castigat ceva banuti si pe pielea lui de la Venus.

    RăspundețiȘtergere
  19. Deja acest subiect a degenerat...

    RăspundețiȘtergere
  20. Da...atat a inteles frustratul asta din ceea ce am scis eu. Sa-l ignoram. Felicitari baieti pentru victoria de ieri!!

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .