joi, 30 septembrie 2010

INTERVIUL SAPTAMANII CU EROUL DE LA ROSETI , POPA BOGDAN !!

“VENUS INSEAMNA FOARTE MULT PENTRU MINE, SPER CA PE VIITOR SI EU SA INSEMN LA FEL DE MULT PENTRU VENUS”


Popa Bogdan a fost eroul Venusului la Roseti atunci cand a contribuit la toate cele patru goluri. Ca drept rasplata, fanii l-au cerut la interviu, fiind curiosi sa afle amanunte picante din viata starului din Independenta.

Ai fost ales jucatorul meciului dupa acest joc cu Spicul. Ce parere ai ?

Boba : Am citit si eu, ma bucura asta. Sincer, toata echipa s-a daruit fenomenal, deci toti cei 15` intrati am fost oamenii meciului.

Esti foarte modest. Ai contribuit la toate cele patru goluri, totusi ..

Boba : Inca o data va repet, n-am jucat de unul singur, fara ajutorul lor n-as fi realizat nimic.

Cum e atmosfera la echipa dupa aceasta victorie ?

Boba : Atmosfera este extraordinara, mereu a fost asa, altfel n-am fi putut castiga toate cele sase meciuri disputate in acest inceput de campionat, incluzandu-l aici si pe cel din cupa. Suntem un grup foarte unit, ne ajuta asta.

Au fost primele tale goluri in acest campionat. Ce ti-a lipsit pana acum?

Boba : Mi-a lipsit increderea in mine cred, important e ca in sfarsit am marcat, m-am descatusat, acum sper ca reusitele mele sa curga pe banda rulanta. Au fost momente grele pentru mine, sunt foarte bucuros ca le-am depasit.

La golul patru, fundasul Spicului, Vali Serban a vrut sa se tina dupa tine si i-a sarit genunchiul. De unde aceasta viteza?

Boba : (rade) .. Imi pare rau pentru Vali, s-a grabit cand a vrut sa ma prinda, era greu. Viteza e un dar de la Dumnezeu, nu am lucrat deloc la ea desi daca m-as antrena zi de zi e posibil sa mai creasca, lipsa antrenamentului ma trage mult in jos in ceea ce priveste viteza.

Aud la colegii tai spunandu-ti Cashuba . De unde porecla asta?

Boba : Ai auzit bine, Cashuba mi se trage de la un jucator bulgar de pe timpuri, mic de statura, pe viteza, exact stilul meu. Fostul mare portar Dan Bogdan mi-a spus prima data asa.

Joci de peste doi ani la Venus. Ce inseamna pentru tine aceasta echipa?

Boba : Parca as fi de-o viata aici, asa ma simt. Astept cu nerabdare de fiecare data sa intru pe teren, sa dau totul pentru Venus. Este asa cum am spus multora, o dependenta aparte in viata mea. Venus inseamna foarte mult pentru mine, sper ca pe viitor si eu sa insemn la fel de mult pentru Venus.

Care este relatia ta cu antrenorul?

Boba : Cu nenea? .. noi asa ii spunem. Din punctul meu de vedere este una excelenta, pur si simpu Ilie nu poate supara pe nimeni, n-am vazut in viata mea un caracter mai mare si o persoana mai calma decat el.

Din echipa cine ti-e mai apropiat?

Boba : N-am avut divergente cu absolute nimeni in acesti doi ani. Sunt si colegi mai apropiati mie: Benone, Musty, Pisa, Draga, randul din spate al autocarului mi-e cel mai drag.

Pui umarul la o eventuala promovare in acest an?

Boba : Automat. Presimt ca asta e anul nostru. Avem o revansa de luat fata de conducere si fani pentru sezoanele mai slabe avute in ultimul timp. Pariati pe noi !

Ti-ai apropiat foarte mult fanii: “Toata lumea stie, Boba meserie” …

Boba : Ma bucur cand aud asta, le multumesc foarte mult pentru sprijinul acordat. Ma ambitioneaza aceasta scandare, sper sa le fac multe sambete frumoase in acest sezon.

Un mesaj pentru cei care contesta Venusul din postura de adversari ?

Boba : M-as uita in jos, dar ma i-a ameteala, asa ca n-o fac. Oricum, liderul saluta urmaritoarele, desi nu le vede…

2 comentarii:

  1. Asemenea colegi sa tot ai . Respect copile !

    RăspundețiȘtergere
  2. bravo parinte tine'o tot asa.presimt ca anul asta e al tau si sper sa devii golgeterul acestei serii.oricum ai bagat spaima in totii fundasi si poate la anul faci si saltul mai sus stii tu unde.bafta multa maine.

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .