miercuri, 2 iunie 2010

INTERVIUL SAPTAMANII CU MUSTY, " OMUL CE NU A TRADAT NICIODATA" !!



“DE LA VENUS, NU PLEC DECAT IN STRAINATATE !”


Rubrica devenita celebra sub numele de “interviul saptamanii” il are azi drept protagonist pe omul ce nu a tradat niciodata, purtatorul numarului 10 al Venusului, nimeni altul decat Mustata Florin, cunoscut si sub pseudonimul de “Musty”. A iesit un interviu pe cinste, demonstrandu-ne inca o data afectiunea care ne-o arata fata de acest club.

Cum ai ajuns sa joci la Venus?

Musty : Un prieten m-a adus sa joc la juniorii Independentei. Am debutat intr-o deplasare la Perisoru`, unde am reusit chiar sa marchez de doua ori castigand meciul cu 5-2. Practic asa a inceput totul.

Cine te-a promovat catre echipa mare?

Musty : Ilie Zeciu, la insistentele antrenorului de juniori al clubului, Dan Giurcan, dupa un an de zile petrecut la echipa mica. Le voi fi recunoscator toata viata.

Descrie-ne in cateva cuvinte atmosfera de la echipa inainte de meciuri ..

Musty : N-am cuvinte. Atmosfera creeata in jurul echipei este una ce te mobilizeaza fantastic, te face sa dai totul atunci cand intri pe teren. Va mai spun ceva, atunci cand pasesti pe culoarul vestiarelor de la Independenta, pur si simplu ti se inmoaie picioarele, e ceva extraordinar.

Se spune despre tine ca esti singurul jucator din lotul actual ce n-a tradat niciodata..

Musty : DA! Este foarte adevarat. Sunt singurul jucator al echipei ce nu am jucat la o alta formatie inafara de Venus, si sunt mandru de asta.

Dar daca ar veni o propunere tentanta din partea unei alte echipe, a-i pleca?

Musty : Oferte au fost, n-am dus lipsa in acesti 5 ani minunati dar nici nu am vrut sa aud, atat eu cat si conducerea . De la Venus nu plec decat in strainatate, atat !

Ai doua porecle. Mustynho si mai nou Van Basten. Ni le poti explica?

Musty : Sa va explic. Colegii imi spun Mustynho pentru lejeritatea cu care scot adversarii din joc, practic ei ma considera brazilian nicidecum roman. Iar faptul ca mai nou mi se zice Van Basten e o onoare pentru mine. Porecla asta mi-a pus-o Nea` Doru dupa meciul de cupa cand am marcat de doua ori contra lui Pheonix, prima reusita venind aproape de pe linia de fund a ternului, spunandu-mi ca numai olandezul marca astfel de goluri, aproape din spatele portii.

Anul acesta ai redescoperit bucuria de a marca. Ce-ti lipsea pana acum de nu punctai asa des?

Musty : Este foarte simplu. Pana acum jucam fundas lateral, era destul de greu sa ma gasesc pe lista marcatorilor la final de partida. Faptul ca acum evoluez mijlocas lateral ori in spatele varfurilor reprezinta un mare avantaj pentru mine.

Ai cateva reusite de-a dreptul spelndide..

Musty : Se poate spune si asa (rade).. N-as fi reusit fara sprijinul echipei, clar asta. Si mai e ceva, asa cum Tamas a spus ca golul cu Ucraina i se datoreaza si lui Bilasco, asa pot spune si eu ca golurile mele din acest retur, intr-un procent simtitor i se datoreaza si lui Benone, ghetele au fost ale lui, se vede ca-s trecute prin divizia C.

Jumatate din goluri sunt marcate cu stangul, ciudat, esti un dreptaci prin definitie.

Musty : Asa este. Inaintea returului, doctorul mi-a recomandat sa nu mai dau cu stangul la poarta, am trecut peste vorbele lui si am reusit niste trasoare fara sperante pentru portarii adversi. Din sezonul viitor le promit colegilor ca nu mai trag cu stangul. (rade)

Ai ceva sa-ti reprosezi de cand esti al Venus?

Musty : DA ! Un lucru foarte important este faptul ca n-am reusit sa joc un meci de baraj cu echipa mea in acesti 5 ani. Ce-i drept, pe cand eram junior in echipa mare ne-am luptat pentru un loc in C la barajul cu Aversa, dar pe atunci nu am fost inclus in lot pentru acel meci.

Care-i ambitia cea mai mare a ta pe viitor?

Musty : Cum am spus si mai sus, visul meu e sa joc macar un sezon cu echipa mea in div C. Ar fi ceva fantastic pentru toata suflarea Venusului. Sunt premize mari sa se indeplineasca acest lucru.

Cum e relatia ta cu colegii din echipa?

Musty : Baietii sunt formidabili, n-am ce sa le reprosez. Suntem, poate cel mai unit grup de cand eu sunt la Venus. Avem cea mai tanara echipa din judet si asta spune multe despre viitorul echipei.

Ce parere ai despre Ilie Zeciu ?

Musty : Un om ce adora fotbalul. Se pricepe foarte mult la fenomen. Vorbeste foarte mult cu noi, ne ajuta atunci cand suntem in situatii dificile. El este omul ce m-a facut sa percep altfel fotbalul.

Cat de mult iti doreai numarul 10?

Musty : Foarte mult. Sunt mandru ca-l pot purta. De mult visam la el pentru ca nu este un numar oarecare, cu acest 10 au jucat fotbalisti ce au facut cinste acestui club, jucatori ce au insemnat ceva pentru istoria lui Venus. La sfarsitul carierei sper sa ma numar si eu printre ei.

Ai ceva sa le transmiti fanilor ?

Musty : Vreau sa le multumesc pentru sprijinul acordat si le promit ca anul viitor vor avea parte de un campionat cu foarte multe impliniri pe plan sportiv.

20 de comentarii:

  1. BRAVO Musty. tu esti cu buna dispozitie in vestiar. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Un baiat extraordinar atat in teren cat si inafara lui. A readus la echipa fotbalul cu zambetul pe buze.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da. mult respect pentru unul care nu a tradat niciodata. Ai grija de tricoul ala. Este responsabilitate mare pentru cel ce il poarta. Cu mai mult tupeu poti deveni liderul echipei si capitanul ei (poate te ajuta "magia neagra"). Cateva intrebari din pura curiozitate: In ce meci ai debutat la seniori? Cu cine ai vrea sa fi coleg din vechea garda ?(proabil cu Bica, ca si noi toti ;)) Ce junior din actuala generatie crezi ca poate trece la echipa mare? Ai mai adus vreun priten sau cunoscut la echipa de juniori a clubului?

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti raspund doar la intrebarea cu debutul :))

    Am debutat contra celor din Dor Marunt( prin minutul 90+3 :)) ) iar primul meu meci ca titular a fost cu Lehliu Sat :D

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt de partea comentariului lui benone...:P un adevarat coleg q o inima mare!tine'o tot asa musty:P

    RăspundețiȘtergere
  6. mai musty sper ca in campionatul ce va urma, ca tu sa fi briliantul nostru de la mijlocul terenului asa cum zic fotbalisti "creierul limpede de la mijlocul terenului" dar ma astept ca si ceilalti colegii ai nostri si aici ma refer la "manji" boba,marcel,benone,victor,razvan poate gany daca mai ramane sa explodati pe plan fotbalistic si de ce nu sa le aducem zambetul pe buze stafului nostru tehnic(dlui primar,nea doru,nea ion,antrenorului nostru ilie zeciu care nu cred ca are nevoie de secund)dar si tuturor celor care cred in aceasta echipa ca poate ajunge mai sus.cu totii aveti o inima mare si sper ca in viitor sa avem parte numai de bucurii.doamne ajuta sa fim sanatosi.va salut si va respect .

    RăspundețiȘtergere
  7. si apropo musty,te rog eu frumos sa stergi numele meu de la rubrica din dreapta "cea cu banderola" pt ca nu e corect.avem deja un capitan de echipa si acela e coman catalin.eventual al doilea capitan dupa parerea mea trebuie sa fie unul dintre portarei nostrii care zic eu in acest retur de campionat ne-au dat o siguranta deplina sau unul din cei vechii ramasi la echipa sau de ce nu dumneavoastra nr.10.

    RăspundețiȘtergere
  8. un fost junior3 iunie 2010 la 19:57

    adica sa inteleg mustata ca ceilalti cu cateva exceptii,sunt tradatori.pai parca ziceati ca sunteti o echipa unita si aveti o atmosfera extraordinara dar tu prin acest interviu ai lovit in unii colegi dar si in antrenorul tau.stii tu de ce.vad ca totii colegii te lauda dar tu... .si sa mai stii ca si eu am fost la juniori lui independenta dar nu am avut sansa sa joc la echipa mare asa cum ai avut-o tu si stii tu de ce.iti dau un singur indiciu;joc la gradistea acum.sper sa nu te superi pe mine.e o simpla parere.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru "un fost junior" tradator este folosit cumva la figurat trebuia sa te prinzi de treaba asta. Mai ciny eu zic ca nici unul dintre portari nu merita banderola. Ea trebuie sa fie purtata de jucatori vechi in cadrul echipei, cu personalitate si cu un joc constant bun in timpul campionatului. Ii apreciez pe cei doi portari dar nici unul nu indeplineste macar una din aceste conditii (gandeste-te bine si vei vedea ca am dreptate). Tu, din punctul meu de vedere, intrunesti doua dintre conditii deci esti eligibil :).

    RăspundețiȘtergere
  10. pentru "un fost junior" .. se vede ca esti la o echipa in care atmosfera buna nu este decat la gratar ... de ce n-ai avut sansa sa prinzi echipa mare?..oare ai avut vreo piedica pusa de mine si eu nu stiu?.. la venus sa joaca pe valoare si atat ! .. tradare am spus in sensul figurat al cuvantului. In afara de adversari , noi stim sa ne jucam si cu cuvintele . Bafta la Gradistea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Fost Junior ala nu este decat un frustrat care nu stie cum sa fie si el bagat in seama pe blog daca la echipa mare n-a avut sansa asta..

    RăspundețiȘtergere
  12. Se spune despre tine ca esti singurul jucator din lotul actual ce n-a tradat niciodata..

    Musty : DA! Este foarte adevarat. Sunt singurul jucator al echipei ce nu am jucat la o alta formatie inafara de Venus, si sunt mandru de asta.

    REPORTERUL LA INTREBAT PE MUSTY, EL N`A SPUS NIMIC DE TRADARE...

    SE VEDE CA N-AI INTELES NIMIC DE LA ACEST INTERVIU JUNIOR IROSIT !

    RăspundețiȘtergere
  13. Mare om mare caracter:X.Un adevarat fotbalist unu din putini fotbalistii cu zambetu pe buze si buna dispozitie.Si acum imi aduc aminte de glumele pe care le facea dupa meci in autocar(spate)cu fratele lui Paraga si tinea echipa cu moralul bun va spun din propria experienta am jucat acolo la jun si eram cu ei in sanul echipei tot timpu!

    RăspundețiȘtergere
  14. ce il ridicati pe asta asa sus nu inteleg! e jucator bun dar e prea umflat

    RăspundețiȘtergere
  15. anonim te intitulezi - anonim esti, daca l-ai cunoaste nu ai mai vorbi aiurea

    RăspundețiȘtergere
  16. Acum vedeti de ce se spune despre Venus ca arata ca o adv familie?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  17. un fotbalist excelent ....da mai presus de asta un prieten si un caracter deosebit...


    ....:X:X:.

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest jucator Musty, e cunoscut in div D, dar sunt sigur ca se va auzi de el si in div C cat de curand...Deja il stiu antrenorii ,jucatorii, are cine sa il promoveze...Sunt sigur ca va mai sta cel mult 2 sezoane in praful div D.
    BAFTA MULTA BAIETE !!!

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .