marți, 22 iunie 2010

INTERVIUL SAPTAMANII CU "GUARDIOLA" AL VENUSULUI, ILIE ZECIU !!


"VOM REUSII PROMOVAREA, VA ASIGUR DE TREABA ASTA" !


Astazi, la cererea fanilor il avem ca invitat pe omul ce a facut din Venus un mecanism ce nu clacheaza niciodata, personajul ce a starnit atat de multe invidii prin calitatile sale de antrenor, nimeni altul decat Ilie Zeciu.


Cum ai ajuns la Venus?

I.Zeciu : La Venus am ajuns dintr-o intamplare. Dupa ce am terminat cariera de jucator, am intrat in arbitraj iar la scurt timp mi s-a propus postul de antrenor al Venusului. Nici n-am stat pe ganduri, am acceptat intr-o secunda !

Cum te simti in aceasta postura?

I.Zeciu : E ceva mirific, n-am cuvinte. Chiar daca sunt aici de mult timp, am aceeasi placere de a lucra, e ceva extraordinar.

Cu baietii te intelegi bine?

I.Zeciu : Baietii sunt de-o calitate iesita din comun, absolut toti, formam o familie mare aici, dornica de mari performante pe viitor.

Ai antrenat in trecut 1 an de zile formatia Rapid Galatui. Ce a facut sa te intorci la Venus?

I.Zeciu : Pur si simplu mi-era dor sa lucrez aici, imi lipsea mult Venus. Faptul ca m-am intors a fost o bucurie fantastica pentru mine.

Ce pretentii ai de la echipa in sezonul ce abia sta sa inceapa?

I.Zeciu : Neaparat trebuie sa devenim campioni judeteni, deja sunt prea multi ani adunati in care noi n-am mai fost acolo. Sincer, cred in elevii mei ca anul acesta va fi anul nostru. Urmeaza hegemonia Venusului !!

Fara vre-un transfer?

I.Zeciu : Dupa parerea mea, mai e nevoie de maxim doua transferuri si suntem acoperiti in intregime. Daca va uitati pe lotul actual, formam o echipa foarte tanara, o medie de 22 de ani, am mare incredere in dorinta lor de a face performanta.

Descrie-mi in trei cuvinte conducerea clubului ..

I.Zeciu : Seriozitate, profesionalism si indragostiti de fotbal !

Cand suni adunarea?

I.Zeciu : Pai, am convenit ca pe 5 Iulie sa ne reunim. Vom juca doua-trei meciuri de verificare si la sfarsitul lunii plecam intr-un cantonament de 10 zile la Targu`-Neamt pentru a pregatii campionatul ce urmeaza asa cum trebuie.

Cine te-a poreclit pentru prima oara Guardiola de Independenta?

I.Zeciu : (rade) .. Ultrasii Venusului m-au numit asa. Avem un joc ametitor de pase ce seamana izbitor de mult cu cel al Barcei, plus ca in cariera de fobalist am jucat pe acelasi post cu el. Mie nu-mi ramane decat sa ma bucure aceste comparatii, inseamna ca m-am facut placut aici si oamenii imi apreciaza munca.

Pe cine vezi explodand anul acesta?

I.Zeciu : Sunt multi care anul acesta zic eu ca vor exploda. Boba, Brasoveanu, Draga`, sunt doar cativa dintre cei ce promit mult. Aaaa, si sa nu uit de Mustata, care ne ameninta de doi-trei ani ca va rupe norii, dar de ce sa-l maniem pe D-zeu, Musty chiar ne-a ajutat in acest sezon, marcand cateva goluri decisive.

Deci, asteptam o promovare in acest sezon?

I.Zeciu : Asta ne dorim cu totii. Promitem ca nu vom mai dezamagii in acest an, aveti asigurarea mea, stiu cu cine lucrez. Atacam promovarea !

Un mesaj pentru fanii echipei?

I.Zeciu : Sa ne sustina in continuare la fel ca in toti acesti ani, pentru ca numai impreuna putem reusii. Multa sanatate si celebrul “FOORTZA VENUS” !

6 comentarii:

  1. mai mult decat un antrenor. bv nene !

    RăspundețiȘtergere
  2. domnule antrenor zeciu am o informatie si anume aceea ca iti vor pleca ceva jucatori de baza in angrenajul echipei dv pe la alte echipe cu pretenti,dar ca de obicei afli intodeauna ultimul.vezi ca deja se trateaza cu ei.bafta multa si sa stiti ca intodeauna mi-a placut aceasta echipa din independenta dar din pacate eu tin cu alta.inca odata succes in sezonul viitor.

    RăspundețiȘtergere
  3. acei jucatori de care spui tu..sunt babangida si beia.. ei de mult nu mai sunt jucatori de baza la acest club. La venus domneste sangele proaspat !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ilie fara macar 2 antrenamente pe saptamana Venus nu poate castiga meciul de baraj, daca intalneste o echipa tare (un "cantonament" de 10 zile ajuta poate doar la detoxifiere!!!). Dar poate are noroc si, daca ajunge sa joace barajul pentru promovare, pica tot cu o mai mult decat accesibila, cum au fost cei din Giurgiu anul acesta. Si oricum eu cred ca mai este nevoie de 3-4 jucatori nu doar 2. Conditia esentiala ramane insa antrenamentul. Ulmu a demonstart ca asa este.

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi în primul rând nu mai daţi bani la arbitri că vă amăgiţi singuri ! Decât să-i umflaţi buzunarele lui George Coman şi trepăduşilor lui, mai bine stimulaţi jucătorii. Mai bine pierdeţi un meci cu fruntea sus, decât cu suspiciunea că cineva v-a ajutat din umbră. Faceţi lucrul ăsta şi Dumnezeu vă v-a ajuta să ajungeţi la baraj. Şi multă muncă. Spor la treabă !

    RăspundețiȘtergere
  6. se vede ca esti cel mai slaba persoana care a accesat site`ul nostru de la infiintare.. g coman ne a arbitrat un sing meci anul acesta. esti prost rau

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .