joi, 12 august 2010

LOTUL CE VENUS IL VA DEPLASA IN STAGIUL DE MAINE !!


VENUS MERGE LA MUNTE CU UN LOT ATAT NUMERIC CAT SI VALOROS !


PORTARI : DAN CONDEI , CRACIUN MARIAN (SICA)

FUNDASI : VISAN RAZVAN , COMAN CATALIN , MUSTATA FLORIN , BENONE GABRIEL

MIJLOCASI : PETCU MADALIN, ANGHEL LUCIAN (DRAGA) , FURDUI GEORGE (GEORGICA) , OPREA AURELIAN (RICIU) , PETCU IONUT , GANI ALEXANDRU

ATACANTI : POPA BOGDAN (BOBA) , OPREA ADRIAN (MOTORINA) , GHEORGHE MIHAIL DANIEL (DANI)


ANTRENOR PRINCIPAL : ILIE ZECIU

ANTRENOR SECUND : GIURCAN DANIEL

PREPARATOR FIZIC : PRIMARU BOGDAN (BABAP)


SCOUTER OFFICIAL : DORU SIMION (GIOVANNI)

De remarcat este faptul ca Cinaru Cristian si Oprea George ( Babangida) nu fac deplasarea din motive personale.

Petcu Victor, Brasoveanu Marius, , Iancu Ionut Daniel (Zorro) , Beia Ionut si Niculae nu mai fac parte din lotul pentru sezonul ce urmeaza a se derula.

4 comentarii:

  1. Va urez bafta in noul sezon si am incredere ca va veti indeplini obiectivele! Chiar daca am plecat, Venus are un loc important in inima mea, cu toti baietii si oamenii din conducere. Venus impune respect! Asa sa fie si de acum inainte!

    RăspundețiȘtergere
  2. deci nu cred asa ceva :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm sunt transferat la dundee dar o sa ma intorc l echipa mea de suflet:)):)).Brasoveanu

    RăspundețiȘtergere
  4. sa i zici lui domnul giovani sa imi transfere bani in cont pe transfer :)):)):))

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .