joi, 29 aprilie 2010

EXCLUSIV: Interviu savuros cu Cristi Cinaru!


"AM VRUT SA MA LAS DE FOTBAL!"



Venit in redactia noastra pentru a sta de vorba pe chat cu fanii, fundasul de fier al echipei Venus Independenta, Cinaru Cristian, a luat parte la focul de intrebari. ”AM VRUT SA MA LAS DE FOTBAL”, a fost declaratia soc a lui Cristi numit si “Ministrul Apararii “. Ce a urmat, veti vedea un pic mai jos.



Am auzit ca dupa meciul cu Spicul te-ai gandit sa renunti la fotbal. Ne poti confirma ?

C.Cinaru: E adevarat, acest meci, prin evolutia mea, m-a pus serios pe ganduri daca sa mai continui sau nu. Dar daca as fi renuntat, toti m-ar cataloga drept un las. Lupt in continuare!

Dupa meci, colegii tai ne-au spus ca echipa a pierdut meciul, nu Cinaru Cristian! Te asteptai?

C.Cinaru: Ma bucur sa aud asta.Sincer, ma asteptam la lucrul acesta. De-a lungul timpului noi am aratat ca nu suntem doar o echipa de fotbal, ci o familie, un grup unit!

Care este relatia ta cu fostii colegi de la Ostrov?

C.Cinaru: Am ramas prieteni buni, vorbim mai mereu la telefon, era si normal sa ramanem amici, performantele de acolo ne-au apropiat foarte mult chiar daca acum evoluam la echipe diferite.

Ostrov si Independenta: Ce diferente sunt intre aceste doua echipe?

C.Cinaru: Paradoxal, diferente nu prea sunt intre aceste doua echipe. Amandoua tinetesc sus, au o mentalitate europeana,un palmares de invidiat. Deci, nu vad ce ar fi diferit…

Ce simti atunci cand auzi rostit numele de BICA MARIAN ?

C.Cinaru: Ce pot spune !?..un fotbalist urias cu un character urias. Oricum vorbele nu-si au rostul, se confunda cu sigla echipei...priviti, "mi s-a facut pielea de gaina".

Ce rol au cluburile de noapte in viata ta ?

C.Cinaru: Cluburi ?! Nu exista in vocabularul meu asa ceva.

Daca nu ai fi fost fotbalist ce meserie ai fi vrut sa ai ?

C.Cinaru: (rade) … Probabil psiholog. Am acest dar divin. Cine stie, viata de fotbalist este una scurta, nu stim ce ne asteapta pe viitor.

Ce ai face daca ai mai avea doar o zi de trait ?

C.Cinaru: Ultimele 24 de ore din viata mea le-as petrece pe iarba terenului din Independenta, e un teren care te face sa te simti fotbalist.

Fanii n-au incetat un minut sa te aplaude. Ai ceva sa le transmiti ?

C.Cinaru: In primul rand vreau sa le multumesc pentru sustinere. Rar mi-a fost dat sa vad asemenea tifosi, sa fie alaturi de echipa ca si pana acum, pentru ca numai impreuna putem reusi!

C.Cinaru: CA TOT MA AFLU AICI, NOI ECHIPA VENUSULUI, PRIN MINE, AVEM DE FACUT O PRECIZARE: NE CEREM SCUZE IN FATA SUPORTERILOR SI CONDUCERII PENTRU REZULTATUL SI JOCUL SLAB DIN DERBY-UL CU SPICUL. PROMITEM CU NU SE VA MAI REPETA ACEASTA EVOLUTIE SI VETI VEDEA DIN NOU JOCUL INCANTATOR AL NOSTRU, CEEA CE NUMEATI VOI "SAMBA DU' VENUS" !. VA MULTUMIM.

7 comentarii:

  1. care fani ma?:)) daca si tu ai fani =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare interviu. tine`ti`o tot asa baieti .

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Cristi. Un jucator ce putea fi exploatat mult mai bine de dunarea. Poate tu meriti cel mai mult banderola la Venus.
    P.S. Stai linistit vor veni din nou zile senine

    RăspundețiȘtergere
  4. un jucator de perspectiva:X(Radoi):))

    RăspundețiȘtergere
  5. Suntem alaturi de tine!

    RăspundețiȘtergere
  6. tiby,pana nu spui tu ceva aiurea nu te simti bine.sfatul meu e sa-ti vezi de a le tale

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .