luni, 26 aprilie 2010

Phoenix Ulmu – Venus Independenta, Dunarea Ciocanesti - Viitorul Sohatu


Cupa Romaniei: Phoenix Ulmu – Venus Independenta !

Mansa tur va avea loc pe 5 mai, pe terenul lui Phoenix, iar returul se va disputa pe 19 mai, pe terenul Venusului.

23 de comentarii:

  1. un singur pas pana la finala! fortza venus

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca tot va dati smecheri si v-ati facut blog de ce nu specificati si sursa?
    Poza de unde e?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. mai bine jucau iar cu Sohatu

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru "Sport Calarasean", probabil Catalin Nitu...asta cu "sunteti smecheri" nu prea se foloseste daca esti un ziarist cu blazon. Dar din ce vad nu este cazul. OK, baietii nu au specificat sursa, greseala lor. Acest blog este al echipei Venus dar probabil reprezinta si un raspuns la articolele evident partinitoare de pe alte bloguri teoretic impartiale. Dar ca sa gasesc si eu o greseala la acea fotografie publicata de dvs. sa stiti ca este una veche (aprox. 2 ani. Veniti cu ceva nou si in acelasi timp obiectiv, ceea ce v-am reprosat in toate comment-urile lasate pe blogul dvs.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa o fi...dar de meciul cu spicul de ce nu scrie nimic...A intrat Venusul in silenzio stampa ???
    Cred ca ar trebui sa se mai gandeasca dom` Primar ce face cu "BATRANEII" care abia se mai misca pe teren pt ca Venusul nu mai are acelasi fuleu ca in trecut...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca nu ne-am inteles. Una spun eu si altul e raspunsul. Nu am nevoie de reclama. Daca cineva, acum, la ora aceasta are poze mai noi decat mine de la vreun meci din Liga 4, eu ma las de presa. Cand a castigat Venus Independenta la juniori campionatul, eu am fost singurul ziarist local care am participat la acel joc disputat pe Municipal. Asta ca o paranteza pentru cei care spun ca sunt rautacios si daca citesti Sport Calarasean am spus ca poza este veche.
    Multumesc.
    Sa ma si semnez - Catalin Nitu

    RăspundețiȘtergere
  7. Revin. Daca mai intrati in cantonament inaintea meciului cu Ulmu din Cupa, sigur pierdeti. Asta ca sa mai destindem putin atmosfera:))

    RăspundețiȘtergere
  8. era o vorba..nu e bine sa te pui cu prostul ca te va bate cu experienta lui..

    RăspundețiȘtergere
  9. Ne cerem scuze ca nu am publicat sursa, dar credeam ca se subintelege pentru ca tu esti cel mai tare ziarist calarasean (dupa cum susti).
    Te confunzi cu jurnalismul calarasean.

    PS: Comentariile tale rautacioase nu o sa ne sperie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai facut blogul sa sustii echipa, sau sa ma critici pe mine?
    Este ultimul comm.

    RăspundețiȘtergere
  11. de infrangerea cu Roseti nu scrii nimic?

    RăspundețiȘtergere
  12. O sa scriem. Din lipsa de timp nu am făcut-o pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  13. unii jucatori nu merita sa imbrace tricoul lui venus,sambata roseti va dat lectie de fotbal cu jucatori de la juniori.bravo lor.in vara ar trebui sa faceti curatenie la echipa.bafta

    RăspundețiȘtergere
  14. Stati linistit ca o`r sa apara si date din meciul de sambata jucat cu roseti .

    RăspundețiȘtergere
  15. Va rugam, daca scrieti ceva..nu mai o faceti sub forma anonimatului . Nu sare nimeni la gatul vostru ! Multumim.

    RăspundețiȘtergere
  16. imi pare rau ca ati pierdut sambata cu roseti iar in alta ordine de ideei mi se pare normal cand preiei o poza sa-i spui si sursa asa ca..... nu este o mare greseala dar conteaza.....bafta cu lehliu si in cupa

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonimule tu sigur esti un fost jucator al Venusului care nu a prins echipa sau care nu a acceptat concurenta. Este adevarat ca Venus nu mai este o forta, dar asta se intampla la toate echipele.
    Domnule Sport Calarasean - legat de fotografii eu cred ca cei ce au grija de acest blog au fotofgrafii la fel de noi ca ale dvs.Acum poate aveti fotografii mai noi decat alti ziaristi..poate la asta v-ati referit..Dar de ce nu le publicati?(cred ca asta e cea mai logica intrebare) Gluma cu cantonamentul din pacate este treaba reala verificata de mai multe echipe din liga a 4-a.:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Revin, imi cer scuze pentru ca nu am precizat de unde este poza, dar chiar nu am stiut ca ii apartine Domnului Catalin Nitu.

    Nu criticam pe nimeni, daca nu suntem provocati. Am incercat sa facem un blog constructiv pentru echipa si pentru cei cativa admiratori ai acesteia.

    RăspundețiȘtergere
  19. un pronostic pentru cupa???

    RăspundețiȘtergere
  20. Ca sa nu mai spuneti ca sunt baiat rau, va fac cadou toate pozele cu Venus Independenta sa le folositi pe blog. Bafta multa si tinem legatura. Astept sa ma contactati pe catalin_nitu2006@yahoo.com sau sportcalarasean@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  21. marcelinho independenta29 aprilie 2010 la 15:40

    cu tot respectu' imi dau si numele ca sa numai zica lumea ca ne este frica sa ne dam q subsemnatu....! bagamias pula in familia voastra de cacatii draq...in judetu asta sunt numai caricaturi de arbitrii care se vand si pentru 500 mii luav'as fluieru'n pula de jeguri...probabil dak ati fi fost mak 10% corecti dintre voi ajungeati si voi sa arbitrati mai sus dar asa nici in urmatorii 50 ani nu o sa arbitrati pentru ca voi cand plecati sa arbitrati un meci vi se ,,orbona" dinainte cine sa castige....RUSINE AJF CALARASI!

    RăspundețiȘtergere
  22. Deci putem dialoga :)) . Cand o`m avea nevoie sper sa te tii de promisiune ! Multumim Cataline.

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .