miercuri, 10 noiembrie 2010

INTERVIUL SAPTAMANII CU LIDERUL DE GALERIE AL VENUSULUI , VESTITUL "GOE" !!

"Am facut foarte multe pentru echipa de-a lungul existentei mele, au meritat din plin asta."
A venit randul sefului de galerie sa vina in redactia noastra pentru mult asteptata rubrica cunoscuta sub numele de "interviul saptamanii". Acesta s-a aratat extrem de incantat la aflarea vestii, motivat sanatos si de iubitorii site-ului nostru, fani care il cereau de mult la un interviu savuros.

De cand pasiunea ta pentru VENUS?

Goe : De mic copil, tata, d`zeu sa-l ierte m-a dus pentru prima data pe stadion, chiar la un meci al Venusului, de atunci am ramas uluit, tin minte ca prima seara de dupa meci nu am putut`o dormii, ma gandeam numai acolo.

Ai prins marile echipe ale Independentei, care ti s-a parut cea mai puternica?

Goe : Poi noi intotdeauna am avut echipa buna, inca de la infiintare. Mi-a placut foarte mult Independenta lui Piticu, cea a lui Bica, amandoua erau formidabile, dar proiectul care-l gandesc acum officialii clubului impreuna cu jucatorii ma face sa cred ca aceasta echipa va fi generatia de aur, cea din acest moment.

Nu lipsesti la niciun meci al echipei tale, atmosfera creeata de tine e unica in tot judetul..

Goe : Cand vine vorba de Venus nimic nu ma impiedica sa-mi cant iubirea. Am facut foarte multe pentru echipa de-a lungul existentei mele, au meritat din plin asta. Foarte mult timp mi-l dedic echipei : bannere, steaguri, coregrafii.. pentru ca totul sa fie pregatit la primul fluier al partdidei.

Ai vreo lozinca preferata ?

Goe : Sunt mai multe, dar cea mai indragita de mine este scandarea " Hai sa le dam manusa" , nimeni nu pleaca de la Independenta fara sa primeasca 5, asa a fost mereu.

Cum esti primit pe celelalte stadioane?

Goe : Nu am niciun fel de problema, ma cunoaste foarte multa lume, deja s-au obisnuit cu mine, pe unii ii amuz, pe altii ii enervez, dar fara incidente, pana la urma ce fac asa rau ca`mi cant iubirea fata de echipa mea?

Ai vre-un jucator preferat din lotul actual?

Goe : Toti imi sunt dragi, pentru ca cu ei ma mandresc, din cauza lor plec fericit acasa meci de meci.

Sambata Venus se deplaseaza la Unirea, echipa unde evolueaza marele simbol al Independentei. Ce parere ai?

Goe : Marian, imi tremura vocea cand rostesc acest nume. Am acasa si acum tricoul lui dupa un meci in care a marcat 5 goluri, nu l-as da pe nimic, dar sambata trebuie sa l batem neaparat. Am pregatit o coregrafie de toata gratia pentru ce a insemnat el pentru toata suflarea Independentei.

Ce asteptari ai de la acest sezon?

Goe : Promovarea, evident ! "Right now" (acum e momentul) . La echipa ce s-a cladit aici e pacat sa ratam promovarea in acest an. Suntem neinvinsi in acest sezon, sa scriem istorie!

9 comentarii:

  1. Trebuie sa recunosctem. e unic in tot ceea ce face. felicitari goe

    RăspundețiȘtergere
  2. Auzi interviul e pe bune sau inventat? Indifernt de raspuns Goe este unic. La bine si la greu. Indifernt ce spun unii "mistocari", nimeni in judet nu are un asemenea sustinator. Succes sambata sper sa castigati, dar sa inscrie si Bica...

    RăspundețiȘtergere
  3. Goe in felul lui e un ..Elias Bucurica,, al venusului...Pacat ca Venus nu7 intra in teren pe un imn ceva...ar fi superb...

    RăspundețiȘtergere
  4. hai barcelona judetului……ba voi nu vedeti cat e de slab capionatul judetului????aveti mare noroc ca ati scapat de ulmu…ba trezitiva la realitate….fara antrenamente nu ajungeti nicaieri…..nu va mai laudati ca bateti pe potcoava si pietroiu…in ultimi 2 ani numai erati barcelona judetului?sunteti echipa buna nu contest,dar de promovare niciodata….numai pacaliti fotbalu ca va pedepseste ….sa tineti minte vb asta…

    RăspundețiȘtergere
  5. anonim bravo tati....te apreciez ptr comm asta...lasa un comment qm te cheama sa stiu ca ai suflet mare:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonimule ai dreptate referitor la antrenamente. sunt absolut necesare pt. atacarea promovarii. Ulmu a demonstrat acest lucru deoarece la baraj a jukt cu o echipa slaba (apropiata ca valoare) dar a castigat datorita pregatirii. Esti intr-o mica confuzie. Din cate stiu eu, s-a spus ca Venus este "Barcelona judetului" nu neaparat pt. jocul prestat, mai mult pentru istoria echipei (pastrand proportiile binenteles), cam asta a fost sensul articolului. Daca nu l-ai citit mai usor cu micile ironii, lucru valabil si pentru altii. Era ideal sa-ti dai numele ca nu te acuza nimeni de nimic, mai ales ca mare parte din ceea ce ai scris este adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai si u cu un articol depre meciul cu Soimi unirea,Numai sunteti Barcelona judetului c draq va umilit aia 3-0,Sa taceti din gura ca va demonstrat unirea fotbal,poate o sa acuzati arbitrajul mai ales terenul ca nijte briliante ca voi nu puteti evolua pe un asemenea teren . M-am convins de echipa asta , o sa ajunga unirea sa joace baraju si voi o sa promite'ti iarasi " Anu viitor o sa fie al nostru" si la anu va ia ciocanestiu locu unu. !

    RăspundețiȘtergere
  8. cel mai tare suporter GOE este fenomenal am simtit asta pe pielea mea e formidabil......

    RăspundețiȘtergere
  9. AI AUZIT FATA .........VENUS NU S-A PREZENTAT LA UNIREA.......

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .