duminică, 20 mai 2012

VENUS ARUNCA GRADISTEA IN PRAFUL DIN ONOARE !

                                           
                                                    Gradistea - INDEPENDENTA 1-3
                                                      (Porumbel , Petcu , Oprea Adi)


Cu mult inainte de aceasta partida toate inimile ce bat pentru fotbalul judetean dadeau o victorie a Dunarii Gradistea in fata Venusului, asta pentru ca toti vorbeau de faptul ca Independenta vrea sa mentina Gradistea in liga a 4a. S-au dovedit a fi eronante toate discutiile legate de acest meci , briliantele antrenate de Zeciu respectandu-si blazonul si invingand pe terenul Dunarii cu scorul de 3-1. Mai intai Porumbel a zdruncinat plasa gazda cu un sut in livitura libera de la 26 de metri sub bara. Imediat dupa pauza Venus se vede egalata din penalty la o neintelegere dintre Craciun si Radu. La nici 5 minute dupa golul incasat Porumbel vede doua galbene in aceeasi faza si lasa Independenta in 10 timp de 35 de minute. Inspiratia si clasa lui Ilie se vede atunci cand imediat dupa eliminare ia decizia ca echipa sa joace cu 3 fundasi avansandu-l pe Mustata in spatele atacantilor iar dupa numai 5 minute Venus trece in avantaj dupa un volee de exceptie trimis de Petcu in plasa laterala . Asadar 1-2!
Cand toata lumea se astepta ca briliantele sa-si conserve rezultatatul vine executia de generic a golgeterului serie C Oprea Adi care pune "cu mana"  o lovitura libere din unghi exact in vinclul din coltul lung si stabileste scorul final 1-3!

Venus a inceput astfel : 4-4-2
Craciun - Tarabaseanu , Radu , Teodorescu , Mustata - Constantin , Furdui , Porumbel , Iordache - Piron , Oprea Adi .
Au mai intrat : Petcu <->Constatin , Gheorghe<->Iordache , Munteanu<->Mustata , Piron<->Tanasescu

Juniorii campioanei au reusit si ei o victorie de prestigiu in deplasarea de la Gradistea acolo unde au perforat de doua ori poarta gazda fara a primi vreun gol. Chirita a fost unul din marcatori, primul gol al micutilor fiind un autogol de care au stiut sa beneficieze trupa antrenata de cuplul Dan Giurcan -Lili .

20 de comentarii:

  1. Falicitari Venus pentru cele doua victorii! Succees sambata, dar mai ales succes in play-off!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari celor 10 baieti care au intrat pe teren sambata...Al 11-lea trebuia sa fie Piron, dar inca odata s- accentuat talentul lui de a se incurca in fiecare mingie jucata...Respect deciziile lui Ilie Zeciu, dar cu un atacant ca asta , mai bine nu se mai prezinta la baraj.
    E poate cea mai mare dezamagire de la Mirel pana azi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Marius (independenta)24 mai 2012 la 13:42

    aici ai dreptate...mai multe ocazii creaza Gheorghe decat molaul asta ...Se vede de la o posta ca nu mai poate...trebuie sa nu mai fie nimeni pe langa el, sa poata trimite un sut la poarta

    RăspundețiȘtergere
  4. Piron nu astralucit sambata dar spune tu mai marius unu kre ajukt. lasa atacurile la piron. este un juktor bun kre aduce clar valoare echipei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba prietenii lu motorina nu mai bagati bete.piron e peste el cu 5clase si e mai serios. ati uitat cam repede scarita.

    RăspundețiȘtergere
  6. ala care stai pe banca intra tu ma ca vad ca vrei sa iti faci loc prin mesajele astea de pe forum in echipa asta.... stai linistit ca ai dat si tu gol petcule din pasa lui piron :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca eu am spus asta despre piron sa ti se rupa si tie piciorul asa cum am patit o eu de doua ori in tricoul echipei.

      Ștergere
  7. Eu nu am venit aici sa ma plimb sau sa par ca sunt si eu un jucator de fotbal, daca stiam in ce ma bag fi-ti siguri ca nu ajungeam aici, nu sunt genul care sa ma plang, eu incerc sa fac ce trebuie in teren, incerc sa inteleg indicatiile profesorului, sa imi ajut colegii sa ii pun in situatii simple pentru a marca, chiar daca eu am avut niste ocazii foarte mari de a marca si nu am marcat , dar nu inteleg de ce unii care sunt sigur ca sunt din sanul echipei incearca sa deranjeze si sa creeze probleme prin forumul asta, nu asa se face loc in echipa.
    Eu nu m-am plans pe aici ca nu prea sunt pasat sau ca eu o dau in fata portii sa o bage cu latul care e mai aproape de poarta si cand tre sa primesc la fel pasa se suteaza, eu nu m-am plans ca fac mult prea mult efort cateodata pente a primi o minge, eu inteleg ca sunt singur aici si ca trebuie sa fac tot posibilul sa castige echipa, si pe mine ma deranjeaza multe lucruri la echipa asta, dar nu caut sa vb de unul sau de altul pe la colturi sau pe forum cum fac altii...Atat am avut de spus, fiecare intelege ceva.
    P.S. --- Nu mai fi atent la geseala colegului tau ca s-ar putea sa scrii mult si bine pe forumul asta (asta e pentru colegul ala anonim care isi da cu parerea pe aici).
    Multumesc si hai Venus !

    RăspundețiȘtergere
  8. Liga suporterilor25 mai 2012 la 11:57

    Pt. Piron - nu vrem sa ti faci o parere gresita despre venus din kuza unor comentarii sau din kuza unora pt.kre conteaza mai mult propria persoana decat echipa. Suporterii si conducerea te apreciaza si am vazut k sunt f multumiti de tine. Forza Venus!

    RăspundețiȘtergere
  9. cu cine jucati barajul ?

    RăspundețiȘtergere
  10. gheorghita(barosanu)25 mai 2012 la 14:39

    hai ma baieti nu mai va certati trebuie sa fim o echipa sh la bine sh la rau...e ceva normal ca suporteri sa.si dea cu parerea...noi trebuie sa ne facem treba pe teren si sa aratam ca o echipa unita...nu mai noi stim ce e la venus independenta!!!!forta venus

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cine spune ca piron intra degeaba in teren sigur nu stie cu adevarat cu ce se mananca fotbalul. sigur e genul " sa mergem la stadion, au venus meci bem si o bere si a trecut ziua".
      piron nu este jucat. nesansa lui ca a nimerit in fratia "porumbel-motorina"
      in alta ordine de idei cred ca este jucatorul cu cel mai bun joc fara minge(pozitionare, demarcari, culoare create, demarcari false, joc la off-side)in ani buni la independenta
      dar "cunoscatorii" vor sa dea 4 -5 goluri p meci.
      RESPECT piron pentru bun simt

      Ștergere
    2. Bine punctat daniel. S a vazut clar k piron nu este jukt. La fel si alti juktori. poate acum la playoff sa joace ko echipa. multumim piron si succes in continuare.

      Ștergere
  11. Eu personal, dar si conducerea echipei suntem multumiti de evolutia lui Piron si suntem multumiti ca a acceptat sa ne ajute in acest retur. Este clar un transfer reusit pentru Venus. "daniel" i-a punctat foarte bine calitatile. In afara celor fotbalistice si eu apreciez seriozitatea si bunul simt. Cei care il ataca nu sunt din interiorul echipei, sunt doar niste "nimeni" care se baga in seama. Indiferent de rezultatele echipei in acest retur, in masura posibilitatilor si in eventualitatea in care si el va dori acest lucru voi insista ca Piron Daniel sa ramana la Venus si in sezonul urmator. Succes Venus in play-off si inca o data nu uitati ca trebuie sa jucati ca o echipa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Niciodata n`ar fi postat cineva din vestiarul echipei un asemenea comentariu despre Daniel Piron. El a fost foarte bine primit si foarte respectat in continuare de colegii sai. Aceste postari sunt de la asa`zisii suporteri ai Venusuluii care nu se mai bucura la o atentie dupa meciuri cum se intampla inainte. Hai sa avem mai mult respect !

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt unii bulangii care vrea sa bage rica in echipa dar suntem o echipa unita. forzza venus!

    RăspundețiȘtergere
  14. Baraju' cu cine jucati barajuuuuuuu'

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am o alta parere...Piron urca si coboara tot meciul, e f activ...Eu vad un dezavantaj faptul ca ciorile alea 2 , motorina si porumbel, i-si paseaza numai intre ei...urca 3-4 jucatori la un contraatac si cioroii se vad doar ei pe teren...

    RăspundețiȘtergere
  16. Asa e fratia ciorilor sa joace in echipa nu pt.ca ala sa iasa golgheter.altfel nu facem nimik.

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .