duminică, 27 mai 2012

GALA DE OSCAR LA INDEPENDENTA!

                                                         
                                                            VENUS - Pietroiu 7-1
                         (Oprea , Piron , Zeciu , Mustata , Tanasescu , Gheorghe , Fl. Popa)



Daca`i sambata e clar ca trebuia sa fie spectacol si asta mai ales ca Venus juca pe bijuteria de teren propriu acolo unde echipa Independentei isi capata usor usor un nume sud`american la felul spectaculos cum isi desfasoara partidele. Lume multa la stadion , cu mic cu mare s-au adunat sa vada un meci cu o frumusete aparte , doua dintre simbolurile Venusului isi anuntasera meciul de retragere in aceasta ultima etapa . Ilie Zeciu si Florin Popa si-au agatat ghetele in cui dupa un meci in care au si marcat cate un gol ridicand publicul in picioare la fiecare atingere a celor doi.
S-a terminat cu scorul de 7-1 pentru campioana judeteana . Marcatorii fiind : Oprea Adi , Piron , Ilie Zeciu , Mustata , Tanasescu si Fl. Popa. Venus a terminat seria pe locul 1 la puncte fata de echipa clasata pe locul secund si isi asteapta nerabdatoare adversara cu care va da piept in semifinalele play-off`ului ce se vor disputa pe datele 10 si 13 iunie.
Petru a nu-si strica impresia buna pe care au lasat`o sezonul asta, pustii Independentei si-au luat si ei la revedere de la acest sezon cu o victorie frumoasa scor 5-1 , un sezon ce-i obliga atat pe jucatori cat si pe bravii antrenori ai echipei mici ca la anul sa prinda locurile fruntase pentru a se bate la castigarea trofeului de campioni.

29 de comentarii:

  1. Felicitari pentru rezultat si felicitari pentru spectaCOOL!!!! Succes Venus in play-off! Ceea ce va cer de fiecare data tuturor - nu uitati sa fiti o echipa!

    Vreau sa adresez multumiri lui Dan Giurcan si Lili Radu pentru pentru modul in care s-au preocupat de echipa de juniori a clubului si sunt sigur ca vor fi in continuare alaturi de echipa. Felicitari si copiilor care au reusit multe rezultate peste asteptari. Solicit administratorului site-ului sa acorde o mai mare atentie echipei de juniori (sa nu uite ca de aici a plecat si el) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Anul viitor juniorii vor avea rubrica lor speciala pe acest site , clasament , golgeteri , fotografii si rubrici din meci .

    RăspundețiȘtergere
  3. am redescoperit un fotbalist care a dus greul echipei in urma cu 10 ani si anume popa florin daca nu avea burta juca lejer si acum in echipa a demonstrat ca nu a uitat sa joace si pentru asta il felicitam si sa fie alaturi de echipa care a avut cele mai frumoase momente in cariera de fotbalist

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim Ionut.I-mi permit sa-ti multumesc si eu in numele echipei pentru ajutorul acordat.Deasemeni multumim intregului staf.

    RăspundețiȘtergere
  5. Marius Olteanu28 mai 2012 la 11:40

    Sambata am vazut intr-adevar Spectacol..S-a jucat cel mai frumos fotbal"aici ma refer strict la repriza secunda" .
    In prima repriza nu am vazut altceva decat figurile la doua ciori, care s-au dat in spectacol(Motorina si Porumbel).
    Am vazut cel putin 3 atacuri in care Piron urca in lateral dreapta si era demarcat, dar caragatza aia de nr 11 nu il vedea decat pe fratele lui "alb" in stanga...fenta, se intorcea, simula sutul si apoi incerca pasa spre Motorina. Pacat de efortul depus de echipa, dar asa e cand ai tigani la echipa....AI NECAZURI

    RăspundețiȘtergere
  6. Gand la gand cu bucurie...Nici ca e ceva mai real

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca aia doi nu joaca si pt.echipa atunci o sa va fie greu.pacat de investitii dar daca nu i treziti aveti surprize.

    RăspundețiȘtergere
  8. sa mergem la baraj sa mergem odata la liga a3a

    RăspundețiȘtergere
  9. e groasa treaba pentru voi...Agigea este o echipa buna.Eu sunt din Cta si cunosc bine fenomenul prin zona.Daca va incalzeste cu ceva, nu este de nivelul de anul trecut al Eolicii dar tot sunt o echipa puternica.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am vazut ca astia din Constanta lauda aceasta echipa , care se pare ca s-a reinfiintat in 2009...Spun ca au ca plusuri jucatorii experimentati cu calitati individuale, dar cedeaza usor cand echipa adversa iese la pressing...Oricum ,Venus trebuie sa atace , pentru a nu repeta "isprava" de anul trecut...
    Am si un clasament al play-off pe Constanta.

    http://www.frf-ajf.ro/index.php?judet=ct&pg=competitii-fotbal&liga=822&etapa=9

    RăspundețiȘtergere
  11. Mda , bravo voua , chiar se vede si la jun si la sen antrenamentele pe care le faceti :)
    Am jucat si eu Sambata la Pietroiu , cu nr 17 la sen:-@ , am doar 14 ani si ma bucur k am jucat in acest meci ..

    RăspundețiȘtergere
  12. Defapt scorul la juniori s-a terminat 5-2 , imi pare rau ca ne-a scos jucatorii buni de la echipa pt a juca la seniori dar asta e viata :( sincer puteam sa scoatem 3 puncte , am avut 3 faze clare de gol in 5 min .
    Si bravo lui Alex.(10) joaca super

    RăspundețiȘtergere
  13. Inainte de a vorbi despre campioana judetului Constanta si despre barajul pentru liga a III-a, Venus trebuie sa treaca de adversarele din judet, sa castige playoff-ul. Acum doar la asta trebuie sa ne gandim si nu la altceva! Succes Venus in play-off!

    RăspundețiȘtergere
  14. Bogdan Emil (10)29 mai 2012 la 22:41

    Stiu si vad ca aveti jucatori de 17 ani + , si stiu ca mai cautati jucatori pentru juniori . Vreau sa joc la voi la echipa , am 14 ani, cine a fost la meci , sambata m-a vazut , dp meci am primit niste incurajati de la un Om din tribune si la seniori cand am intrat am facut ceva , in cele 5-10 min care am jucat. Daca ma vreti langa voi astept un raspuns , id Messenger : ronaldo_cstrike@yahoo.com .
    Poza cu mine -> [IMG]http://i45.tinypic.com/2uiarly.jpg[/IMG]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vino ma baiete si tu la un antrenament a lui Venus, ca nu te costa nimic si daca esti multumit de ceea ce e la Independenta, iar Dl. prof Dan si Dl. prof Lili vor fi multumiti de tine, e pacat sa nu te alaturi echipei.

      Ștergere
    2. mie mi-a placut atitudinea pustiului...Daca esti din Calarasi, hai la antrenament...merita sa incercam

      Ștergere
  15. Oprea , am 14 ani deocamdata termin Generala , anul viitor dau la liceu la calarasi.. nu am pretentia sa imi platiti banii dp bilete , vin de buna placere pt fotbal

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu stiu cine e oprea kre vorbeste despre juniorii venusului. Eu stiu k sunt 2 antrenori acolo si cu ei ar trebui sa vorbesti. sunt singuri kre ia decizii acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Belerin Sulerin30 mai 2012 la 19:11

      Eu am vazut ca la Independenta se doreste performanta. De cate ori am venit la meciurile Venusului, am observat ca Primarul baga mana in buzunar si pt juniorii, rasplatind in felul asta si performanta lor. Felicitari.
      Cred ca ar fi primit in lotul juniorilor acest Emil daca ar lua legatura cu Dan.

      Ștergere
  17. Da nu stiu cum sa il Contactez .. i-am dat add dnl. pe FaceBook dar nu imi accepta cererea , am inteles ca Id de mess nu are asa ca .. trebuie sa vin la Stadion poate gasesc pe cineva pe acolo k care sa vb , am inteles k nu se fac antrenamente in perioada aceasta de sf. de camp:(

    RăspundețiȘtergere
  18. Si da sunt din Calarasi , Borcea !

    RăspundețiȘtergere
  19. Pt. Bogdan Emil: Trebuie sa mai astepti putin sa se termine campionatul, toata. Antrenorii de la juniori isi vor face si ei niste calcule, vom vedea ce obiectiv isi propun pentru sezonul urmator si in masura in care vor considera ca poti ajuta echipa te vor contacta. Ne bucuram ca esti interesat sa joci la Venus, pentru noi prioritatea este sa promovam jucatori din comuna, apoi sa aducem din alte localitati. Trebuie doar sa mai astepti putin, am retinut adresa ta de contact. Sper ca am reusit sa te lamuresc/linistesc.

    RăspundețiȘtergere
  20. Daa imi puteti/poti da add de acum .. am rabdare k nu ma grabeste nimeni , doar k vroiam sa stiu ce sanse as avea :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna copile.Am citit ceea ce ai scris si sincer apreciez faptul ca vrei sa joci la Venus,in pofida faptului ca si Borcea are echipa!Dar puncta Ionut mai sus ca incercam promovarea copiilor din comuna. Pana stabilim obiectivele ptr anul viitor,mai trebuie sa astepti.Cel mai important lucru e ca tu sa "promovezi" la liceu si dupa aceea discutam.Mail-ul meu gcamelutdanut@yahoo.com O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu sunt din Pietroiu de fapt .. Echipa cu care ati jucat Sambata .. :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Succes in play-off baieti! Rica

    RăspundețiȘtergere
  24. multumim Riciule , te asteptam la baraj sa ne sustii !

    RăspundețiȘtergere
  25. bafta venus la baraj ...proovam..pacat k nu mai esti la noi riciule

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .