duminică, 9 ianuarie 2011

MINI-ESEC IN MECIUL DOI PENTRU VENUS !!

        VENUS - "MARY-LORY"  5-5

Dupa victoria entuziasmanta de ieri in compania celor din Oltenita, astazi Venus in al doi-lea meci al turneului pentru ei au "comiso" chiar cand nimeni nu se astepta. Formatia "MARY-LORY" cu jucatori din componenta echipei din Gradistea a fost egala Independentei la sfarsitul celor 50` de minute, scor 5-5.
Cu 4 puncte dupa doua jocuri, briliantele asteapta acum meciul de sambata viitoare contra echipei din Ciocanesti la ora 10.00

6 comentarii:

  1. 5-5 pacat,e diferenta mare intre voi si Mary-Lory.

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate.. e mare diferenta dar din cate am vazut eu au lipsit din lotul de ieri si au cam intrat pe calcaie in teren, credeau ca au castigat dinainte meciul. pacat, bafta la meciul viitor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Belerin Sulerin (Turcia)9 ianuarie 2011 la 23:10

    Se pare ca jucatorii Venusului au petrecut pana in zori...L-am vazut pe Benone in zorii zilei cand iesea din Bamboo cu 2 blonde focoase...

    RăspundețiȘtergere
  4. Vezi Beno` .. si zici ca are cineva ceva cu tine .. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eram in timpul meu liber, nu comentez.:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Se incearca musamalizarea cazului,dar va spun eu ca benone nu a fost in Bamboo ci a fost implicat in scandalul de la Oltenita alaturi de bunul sau prieten de pahar,stelistul,Cristi Tanase..am fost acolo..

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .