joi, 27 ianuarie 2011

"MARCELINHO" MERGE PANA LA CAPAT CU VENUS !!


                        A ALES CU INIMA !!

In aceasta pauza de iarna, atacantul Venusului , Minea Marcel nu a dus lipsa de oferte chiar daca in prima parte a campionatului se obisnuise greu cu gandul la statutul de rezerva. Spicul Roseti si Soimii Unirea au fost echipele ce l-au curtat insistent pe toata durata pauzei competitionale. Dupa o discutie finala cu antrenorul Venusului, “Marcelinho” asa cum este alintat de fani a decis sa ramana in curtea Independentei pentru a se lupta la un loc de titular in garnitura de start a Venusului.

“Eram tentat sa plec gandindu-ma la faptul ca am fost mai mult pe banca decat in teren in prima parte a sezonului dar analizand mai bine, la grupul care s-a format aici, la fanii Independentei, la obiectivele care sunt de indeplinit in acest an, toate acestea m-au ambitionat si am decis sa raman pentru a demonstra ca merit cu desavarsire un loc in primul 11`. Pariati pe mine !!” - a fost declaratia atacantului dupa decizia luata .

8 comentarii:

  1. sa stii marcelinho ca eu unul am avut si o sa am incredere in tine si sper ca in acest retur sa dai dovada de atacantul pe care eu il stiam si de care aceasta echipa are nevoie.multa baftasi sa ne vedem sanatosi.

    RăspundețiȘtergere
  2. merci frumos de increderea data de echipa...o sa arat ce pot din cantonament!

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt fan a lui rosseti ,cum juca zorro la voi?

    RăspundețiȘtergere
  4. nu prea juca.. prindea rar echipa. am inteles ca s a dus sa joace la Amara in acest retur

    RăspundețiȘtergere
  5. AI ALES VENUS PENTRU A MERGE IN CANTONAMENT,SA-TI CANTE MUSGUTA,

    RăspundețiȘtergere
  6. ramane ca sa bage cateaua :))

    RăspundețiȘtergere
  7. am ales sa raman pentru ca am stat 2 ani si n'am reusit sa jucam la baraj...aqm mai mor 6 luni pana castigam seria si sa mergem la baraj..asta m'a ambitionat...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine ca ai ramas Marcelinho, asa poti juca si tu in div. C.

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .