duminică, 16 ianuarie 2011

BRILIANTELE ACCED FARA EMOTII IN SFERTURILE "CUPEI IERNII" !!



          VENUS - PDL Tineret  8-3
          VENUS - FC. GEPO   3-6

Astazi s-au disputat si ultimele meciuri ale grupei ce aveau ca scop accederea in sferturile competitiei. In primul meci al zilei pentru Venus, a trecut ca trenul prin gara de formatia PDL-ului cu scorul de 8-3. In meciul doi disputat de la ora 17.00 trupa lui Zeciu s-a vazut invinsa cu scorul de 3-6 de formatia Fc. Gepo bifand astfel si prima infrangere de la inceperea turneului si pana acum.

In urmatoarea faza a competitiei , "Barcelona judetului" va da piept cu ocupanta locului doi din seria A(imperecherea facunduse astfel : 1-4 / 2-3) si anume ASA Tg. Mureş CL , ora urmand a fi stabilita pe parcursul acestei saptamani.

Iata echipele calificate in sferturile Cupei Iernii la fotbal 2011 :

 Seria A                                                   Seria B

1. Barbu                                               1. Fc Gepo
2. ASA Tg. Mureş CL                           2. PDL Tineret
3. Liliecii                                               3. VENUS
4. Dragaica                                            4. Oltenita

Sursa Foto : Sport Calarasean

16 comentarii:

  1. Sunteti singura echipa din turneu care aveti in componenta doar jucatori ce apartin numai de echipa unde activati. Felicitari. Marius

    RăspundețiȘtergere
  2. BRILIANTELOR O SA VA FACA PARAIALA.

    RăspundețiȘtergere
  3. OLTENITA VA CASTIGA LEJER ACEST CAMPIONAT.TRUPA LUI TICU MA DEZAMAGIT IN MECIUL CU OLTENITA.

    RăspundețiȘtergere
  4. Erau deja clificati cand au jucat cu Oltenita. Nu stiu de ce ai o parere asa buna de Oltenita , sa ti amintesc ca in primul meci a batit`o Venus cu 7-2?

    RăspundețiȘtergere
  5. mustata am si eu o intrebare,de ce nu joaca si cinaru la voi.nu mai este la independenta?si bafta in continuare.oricum seria voastra a fost mai tare fata de cealalta serie.va urez bafta si cred ca o sa faceti scor cu asa tg mures.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cinaru este in continuare jucator la Venus dar de 3 ani de zile joaca la o singura echipa la sala, la aceea care este si acum (fc gepo)

    RăspundețiȘtergere
  7. CINARU AR TREBUI URECHEAT DE ANGHEL,NU AVEA CE CAUTA LA TICU IN ECHIPA,EL FACE PARTE DIN ECHIPA INDEPENDENTA.SA DUCA LA MUNTE CU TICU.ILIE AR TREBUI SA FIE FOARTE ATENT LA ATITUDINEA JUCATORILOR DACA VREA SA AJUNGA UN ANTRENOR CAPABIL DE LIGA 4 SI DE CE NU LIGA 3.
    BRAVO MUSTY,E BINE CA NE PUTEM SPUNE PARERILE AICI.
    DE LA UN DINAMOVIST SI SUPORTER VENUS INDEPENDENTA.
    BAFTA BRILIANTELOR.

    RăspundețiȘtergere
  8. MUSTY,CINARU ESTE JUCATORUL INDEPENDENTEI DUPA CATE STIU EU.VOI TREBUIE SA FITI CU ADEVARAT O ECHIPA.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu te supara anonimule dar daca suntem curve si ne ascundem dupa perdea asta e.nu am de ce sa fiu urecheat de dl. primar pt ca in afara de clubul din independenta in acest judet nu am evoluat la o alta echipa cum au facut altii si crede'ma ca oferte au fost dar nu le'am dat curs.in schimb am parasito pe venus dar pt a juca in alt judet si anume la ostov dar cred ca o stie toata lumea ca eu spre deosebire de altii nu am plecat si poate ca nici nu o sa plec la alta echipa "cu banii"si cu ambitii prostestii de judet.cat despre venus, avem un obiectiv pe care trebuie sa-l indeplinim cu orice pret anul acesta si am incredere ca putem sa o facem anul acesta.cat despre acest turneu la sala se stie ca eu impreuna cu ticu cornel am decis inca de anul trecut cand am si castigat turneul ca si anul acesta sa facem impreuna o echipa.cat despre tine anonimule iti doresc toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu trebuie criticat Cini. Echipa in care evolueaza el s-a inscris cu mult inainte ca sefii Venusului sa decida sa intre si ei in competitie. Plus ca echipa Fc Gepo este echipa unui finantator al echipei noastre (Fl. Popa)

    RăspundețiȘtergere
  11. Bafta Ciny.Multumesc pentru"curve"

    RăspundețiȘtergere
  12. Bafta Cristi Adi Rusu de la Ostrov te saluta

    RăspundețiȘtergere
  13. multa bafta ady.si la multi ani pt anul 2011.si fie ca anul asta sa fie unul bun si pt ostrov pt ca stii bine ca m-am simtit bine acolo atata timp cat am evoluat dar atata timp cat nu ai sprijinul primariei asa cum avem noi la independenta stii bine ca nu poti realiza prea multe.bafta multa in continuare.iar pt cei care mi se adreseaza pe acest blog fie ca imi spun ei fie de bine fie de rau ii rog sa nu mai se semneze cu anonim pt ca nu cred ca este asa de greu sa te semnezi.toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonimule cu ce te-a impresionat asa de tare Oltenita?.Iti reamintesc ca noi am avut 4-5 ocazii clare,este adevarat puteau si ei sa cistige mai ales in repriza a2a cand noi am cazut putin fizic,sa nu uitam ca ei fac antrenamente, dar eu cred ca noi(GEPO) am fost mai aproape de a castiga acest meci si fara cel mai bun om al nostru Zena si mai cred ca a fost cel mai frumos meci al turneului pina acum. Am mai vazut ca te-ai luat si de Cinaru ca nu joaca la Independenta,te rog lasa-l in pace ca acest baiat este un om cu caracter si nu merita un asa tratament, este un baiat deosebit care a promis de anul trecut cand am cistigat turneul ca o sa joace si anul acesta tot cu noi in echipa.

    RăspundețiȘtergere
  15. Asta este parerea mea ca Oltenita va castiga acest campionat.Da Zena este tehnic si nu cred ca se reface atat de repede ca sa va ajute.Dupa cate am inteles are umarul dislocat.
    Bafta Severine.

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .