miercuri, 1 septembrie 2010

INTERVIUL SAPTAMANII CU PORTARUL VENUSULUI, DAN CONDEI !!


“ZIUA CAND AM SEMNAT CU VENUS, RAMANE CEA MAI IMPORTANTA SI FERICITA ZI DIN CARIERA MEA DE FOTBALIST “


Astazi, rubrica noastra devenita celebra sub numele de “Interviul saptamanii” , il are ca invitat pe portarul “reflex” Daniel Condei, inblanzitorul de mingi al Venusului.


Daniel, spune-ne doua-trei cuvinte despre ce inseamna Venus pentru tine..

D. Condei : Sunt multe de spus, nu stiu cum sa exprim in cuvinte, trebuie sa te aflii in pielea unui jucator de la echipa sa stii exact sentimental, e ceva extraordinar sa ma aflu aici, sunt mandru.

Ti-a luat mult cu acomodarea la echipa?

D. Condei : Destul de putin, m-am integrat foarte bine intre colegi, m-au ajutat si ei foarte mult, oricum ma cunosteam din lumea fotbalului cu toti baietii. Suntem un grup unit si asta mi-a usurat acomodarea.

Ce ai simtit cand ai pasit pentru prima oara in vestiar?

D. Condei : Pff .. o emotie coplesitoare, asta am simtit.

Se vorbeste mult de faptul ca ti-ai simtii amenintat postul de titular iar relatia ta cu Sica pare a se fi racit. Este adevarat?

D. Condei : E uluitor. In ultima vreme a inceput sa se zvoneasca ca as regreta pentru ca am semnat cu Venus si ca as vrea sa plec. Total eronat! Ziua in care am semnat cu aceasta echipa este cea mai importanta si frumoasa zi din cariera mea de fotbalist. Simt ca cineva vrea sa ma denigreze si nu e corect, voi da mereu totul pentru acest club. Sica este si va fi prietenul meu, plus ca la echipa se apara alternativ, doua cu doua, deci nu vad de ce mi-as simtii postul amenintat.

Ca tot veni vorba de Sica, este poreclit de fani Costel “Burebista” Campeanu. Tu ce porecla ai?

D. Condei : Da, am si eu o porecla, fanii Venusului imi spun Dani Coman ..

De ce?

D. Condei : Poi e destul de simplu, ca ma cheama Dan (rade) … suporterii spun ca ma aseman cu el si din cauza reflexelor nu doar a numelui.

Ce planuri ai pentru anul acesta?

D. Condei : Poi din prima secunda cand am semnat cu Venus, am avut un singur obiectiv, titlul de campion judetean dar numai ghinionul a facut ca sa nu ridicam trofeul deasupra capului pana acum. Anul acesta nu ne mai iarta nimeni daca nu reusim eventul, si cred ca ne vom descurca, avem un lot exceptional.

Care-s punctele tale slabe ca portar, ni le poti spune?

D. Condei : Nu pot sa vi le zic, stiu ca avem un site foarte accesat de adversarii nostri directi si ar fi un handicap pt. mine sa le divulg (rade) .. glumesc, va spun unul: degajarile .

Dar punctul tau forte?

D. Condei : Asta pot spune, reflexul si intuitia cred ca ma recomanda
.
Un mesaj catre fani ?

D. Condei : Sa ne sustina ca si pana acum, adica neconditionat si le promitem mult asteptata promovare in acest an. Doar impreuna putem reusi !!

2 comentarii:

  1. Un baiat cu un caracter deosebit. Succes pe mai departe Danutze !!

    RăspundețiȘtergere
  2. E un portar foarte bun, care da multa siguranta apararii. Are ceva din stilul lui Dani Coman.

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .