luni, 10 iunie 2013

5 MINUTE , 1 PUMN SI 3 PUNCTE


         Dinamo Sarulesti - VENUS INDEPENDENTA (intrerupt in minutul 5)


Venita la Sarulesti pentru a bucura ochiul spectatorului , vechea si noua campioana a judetului nu a fost lasata decat 5 minute sa-si demonstreze forta . Un adversar , suparat ca a primit un galben pentru proteste la adresa arbitrului l-a lovit pe acesta din urma cu bestialitate punandu-l la pamant cu un croseu ce ar rivaliza cu cel al marilor boxeri in activitate. Dupa serioase ingrijiri medicale centralul partidei Gabriel Bondoc a pus capat partidei fiind in imposibilitate de a mai continua meciul.

Joi cel mai probabil la sedinta organizata de Ajf meciul se va omologa cu scorul de 0-3 in favoarea Venusului care in ultima partida si-a planificat petrecerea de campioana imediat dupa terminarea confruntarii cu Fortuna Tamadau la Independenta cu incepere de la ora 17.00 !

11 comentarii:

  1. Salutare am si eu o curiozitate eu nu sunt din independenta dar va mai urmaresc asa din cand in cand pa acest site si am si eu o curiozitate ce salarii au jucatori la seniori?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vom vehicula vreo suma , putem spune ca baietii sunt cei mai bine platiti din judet !

      Ștergere
  2. taranusilor va spulberam la baraj.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "taranusilor"...","...ai uitat virgula...in cazul asta o sa ne spulbere niste analfabeti !!!

      Ștergere
    2. Sa nu-mi spui ca localitatea voastra este vreun oras mai taranule (dar nu taran care lucreaza pamantul!). Dar tu esti ceva mai josnic - un taran de oras - cel mai prost animal.

      Ștergere
  3. Juniorii mai disputa meciul?

    RăspundețiȘtergere
  4. mai vedem daca ne spulberati sa nu plingeti am vazut meciul vostru cu leordeni a-ti cistigat cu arbitrii mai buni leordeni decit voi aveti multi bosorogi in echipa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba stai linistit ca Venus are echipa buna ai vrea sa joci la ei dar nu ai fata ..... BFT baieti mi-a parut bine sa joc la voi :*

      Ștergere
  5. "CS CORBEANCA" , de ce va spune tota lumea blatisti ?

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .