sâmbătă, 8 mai 2010

INTERVIUL SFARSITULUI DE SAPTAMANA CU BENONE GABRIEL !



“IMI DORESC SA RAMAN SI SEZONUL VIITOR AICI, AM NEVOIE DE CONTINUITATE!”


Interviul sfarsitului de saptamana il are ca protagonist pe Badea Benone-Gabriel , “gura de foc” din banda stanga a echipei. A iesit un interviu spumos, altfel nici nu putea fi!



Se implinesc doi ani de cand esti la echipa. Te-ai acomodat greu la venirea ta aici ?

Benone : Acomodarea a fost una usoara deoarece majoritatea baietilor i-am avut colegi la Dunarea. Deci, m-am integrat foarte repede in grup.

Cel mai greu moment al tau de cand esti la Venus ?

Benone : Acest retur a fost cel mai greu de cand sunt aici, concurenta este mare si dupa cum stiti, nu-i usor sa fi pe acelasi post cu purtatorul numarului 10. (rade..)

Colegii iti spun si “Philip Lahm de Independenta”. Cum asa?

Benone : Da este adevarat, porecla mi-a dat-o nea` Doru, spune ca ma aseman mult cu Philip, ca pozitie, viteza, statura. Recunosc, nu-mi displace aceasta comparatie, totusi raman cu picioarele pe pamant.

Ce antrenor crezi ca a fost determinant in cariera ta de fotbalist?

Benone : Ilie Zeciu, fara dubii. Mi-a dat multa incredere atunci cand m-a simtit ca vreau sa renunt, stie sa vorbeasca cu elevii sai, e mai mult decat un antrenor.

Esti exemplu de devotement! Din cate am inteles, meciul cu Ulmu l-ai jucat cu entorsa. Ne poti confirma ?

Benone : Da, este adevarat, revin dupa o accidentare, dar am tinut foarte mult sa evoluez pentru ca era un meci care nu se juca cu picioarele ci cu inima.

Planuri de viitor, sunt?

Benone : Imi doresc sa fiu sanatos, sa raman la Venus pentru ca am nevoie continuitate ca sa-mi vad visul implinit, acela de a juca cu Venus in Liga a 3 a.

Pentru ca nu ne uitam niciodata legendele, descrie-mi in 4-5 cuvinte pe “uriasul” Bica Marian .

Benone : Un jucator foarte respectat, ma bucur ca am avut ocazia sa joc cu el. Nu lipseste la nici un meci al nostru si asta e foarte important pentru noi, ne da incredere foarte mare pentru ca el toata viata sa de fotbalist a fost un invingator.

Un mesaj pentru suporterii Venusului ai ?

Benone : Doresc sa le multumesc pe aceasta cale ca au fost alaturi in noi. Este un public pretentios, invatat cu rezultate mari si le promit ca in sezonul viitor o sa revenim acolo sus in varful clasamentului.

4 comentarii:

  1. Bv Gabi . Un caracter cum rar intalnesti la un fotbalist. Bafta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. un jucator tanar ca majoritatea din lotul actual, tine-o tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Benone. Trebuie crescut si sa i se dea incredere.
    P.S. Marele nostru of Bica Marian, Bica Marian.....Toti il stiu dar nu a aparut niciun interviu cu el. Inca asteptam...asa cum si pe teren toti asteptam ceva magie din parte lui. ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bica Marian zis si 'MAGIA NEAGRA'

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .