luni, 24 mai 2010

INTERVIUL SAPTAMANII CU "TATICUL SCOUTERILOR" , DORU SIMION !


“ PENTRU VENUS, AS FI DISPUS SA PLEC SI PESTE HOTARE SA CAUT JUCATORI, NUMAI SA-I FIE BINE ECHIPEI !! “

Foarte multe voci, ne atentionau ca pe blogul nostru inca n-a aparut un interviu cu piesa importanta din engrenajul echipei, omul din umbra, scouter-ul minune al judetului, Doru Simion. Pusi in fata faptului implinit, am realizat cel mai savuros interviu dat vreodata de un conducator de club.

Ati petrecut momente si momente la acest club. Ce v-a determinat sa o luati de fiecare data de la capat?

S. Doru : Sunt doua lucruri ce m-au determinat sa fac asta: ambitia si dragostea de fotbal, de aceasta echipa minunata. O fac cu sufletul si nu mi-e greu deloc.

Ani la randu`, ati fost ales cel mai bun scouter din judet. Care este cheia succesului dumneavoastra?

S. Doru : Poi cum v-am mai spus, o fac din dragoste, nu o iau ca pe o obligatie, e sinceritate pura. Cred ca asta i-a facut pe oameni sa ma aleaga. Oricum, pentru mine nu e decat o onoare ca numele meu sa fie de fiecare data acolo in varf.

Cum de aveti ochi la jucator?.. din cate am auzit, o cariera ca fotbalist n-ati prea avut ..

S. Doru : Ai dreptate, jucator mare n-am fost, din contra. Sa va povestesc ceva. La debutul meu ca jucator de fotbal, am intrat in minutul 65`, am ratat penalty si imediat dupa meci m-am lasat de fotbal, a fost primul si ultimul meu meci ca fotbalist. Totusi, am acea sclipire, darul acesta de a recunoaste un fotbalist vazandu-l pur si simplu de la incalzire. E ceva pentru care n-am definitie.

In trecut ati fost sa curtati un jucator tocmai la Cernavoda si n-ati reusit. Bujie parca`i era numele. Ce mai stiti de el?

S. Doru : Intradevar, am esuat in tentativa de a-l transfera. Ultima oara stiu ca juca pe la divizia C, nu mai tinem legatura, dar sa recunoastem era un jucator cu calitati, chiar l-am avut la un meci de al nostru de pregatire, cu Dunarea, stia cu varza, viteza, bun. Stiu ca i-am promis si o locuinta aici dar totul s-a rezumat la discutii si atat. Transferul a picat !

Deci ati depasit chiar si granitele judetului pentru a intari echipa..

S. Doru : Da, dar nu e singura data. Oricum pentru Venus as pleca si peste hotare sa caut jucatori, numai sa-i fie bine echipei, sa creem o trupa competitiva.

O intrebare mai picanta. De unde aceasta porecla?.. jucatorii va spun Nea` Doru alias “Old Hair”?

S. Doru : Old hair? … Nu stiu, n-am auzit pana acum aceasta porecla, deci nu vreau sa comentez. Eu stiu de o singura porecla a mea, MM-ul, baietii spun ca am calitatile managerului general de la Unirea.

Mergeti in continuare pe jucatori tineri?

S. Doru : Categoric da. Avem o academie foarte bine pusa la punct si e pacat sa nu exploatam acesti tineri.

Care a fost cel mai profitabil transfer facut de dvs. in toata cariera?

S. Doru : Sunt mai multe transferuri care au bagat bani buni in visteria clubului. Bica, Radu, Capalau sunt doar cativa din jucatorii cu care ma mandresc ca am putut sa-i aduc sa calce iarba magicului nostru teren.

Dar cel mai neinspirat?

S. Doru : Dan Bogdan, mai multe nu spun.

Un mesaj pentru toata suflarea Venusului ?

S. Doru : Le promit un sezon nou cu multe satisfactii. Sunt cu ochii pe cativa jucatori care vor creste substantial valoarea lotului. Multa sanatate si sa ne vedem cu bine in campionatul ce urmeaza.

24 de comentarii:

  1. Te vom iubi, mereu ! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. nea Rudo ve'ti fi mereu o piesa importanta pt acest club... va iubim:)):))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine nea Doru!!! foarte bine punctate intrebarile. Si raspunsurile sunt la obiect. Dar mai este o problema. Vrem clarificari. De ce Dan Bogdan a fost un transfer neinspirat? Nu era toata lumea "excitata" cand a venit?

    RăspundețiȘtergere
  4. Din respect pentru Nea` Doru trecem peste acea intrebare. Dansul a considerat ca am atins un subiect sensibil!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cam saraca campania de achizitii din vara. Au plecat jucatori ca mircea, zena, motorina si nu au fost adusi alţi in locul lor.

    RăspundețiȘtergere
  6. conducerea venus26 mai 2010 la 13:07

    oricum trebuie sa mai facem cateva modificari in echipa(gen babangida,beia)pt ca alti jucatori mai tineri nu au avut loc de ei in acest retur de campionat si practic "batranii" acestia nu ne-au ajutat mai cu nimic,ba din contra.cat despre comentariul de mai sus ca au plecat jucatori,in afara de zena tin sa iti aduc la cunostinta ca mircea a plecat la dinamo 2 si motorina la dunarea ceea ce zic eu ca un pas inainte pt cei doi.despre achizitii eu cred ca la momentul actual nu prea mai ai ce sa aduci,ar fi ceva din aia dati afara de la roseti,dar eu zic sa ne axam in continuare pe jucatori care au fost in acest retur de campionat dar se pare ca la cum au evoluat unii jucatori(adica extraordinar de bine)s-ar putea sa faca si ei pasul catre mai sus.daca o sa vreti si nume o sa va si dam dar asta mai tarziu ca sa nu vi se urce la cap.dar oricm scouter-ul nostru nea doru deja si-a pus antenele in functiune pt gasirea unor "diamante inca neslefuite".

    RăspundețiȘtergere
  7. Lotul actual a fost destul de subtire si de aceea am tinut sa sublinez ca au plecat jucatori de divizia b,c si nu au mai fost adusi altii in locul lor. Se putea face o campanie de achizitii mai buna, daca se dorea accederea in play-off si apoi la baraj. Dar dupa cum stim nu sunt bani, este un an de criza si ne descurcam cu ce avem. Asteptam sa ne spuneti ofertele.

    RăspundețiȘtergere
  8. Singurul jucator considerat cu adevarat o pierdere este cu siguranta Mircea Stefan care in fiecare meci a jucat, a pus osul si este de apreciat ca a acceptat sa joace pentru Venus. Era normal sa plece sa joace la un nivel superior. Zena un jucator talentat dar mofturos care nu prea a confirmat la Venus. A plecat de buna voie si sunt de parere ca nu mai poate fi adus din nou la Venus (posibil sa aibe aceeasi atitudine).

    RăspundețiȘtergere
  9. cum as putea sa particip si eu la o preselectie a acestei echipe ??? am 21 de ani am jucat fotbal 5 ani si doresc sa reincep aceasta minunata activitate fotbal.. cu stima Daniel Militaru

    RăspundețiȘtergere
  10. Indicat ar fi sa dai o proba de joc inaintea inceperii sezonului, la un meci amical.
    Lasa-ne adresa ta de e-mail si te vom contacta !Multumim

    RăspundețiȘtergere
  11. conducerea venus27 mai 2010 la 13:49

    daca esti din calarasi si esti pe atat de talentat pe cat spui noi venus independenta te asteptam cu mare drag.lasa o adresa sau un nr de telefon si noi te vom contacta domnule militaru.apropo ca sa ne facem si noi o idee unde ati activat in ultima perioada?!

    RăspundețiȘtergere
  12. pai sunt din bucuresti asta ar cam fi problema cred deplasarea pana la calarasi milito1989@yahoo.com este mail-ul meu

    RăspundețiȘtergere
  13. conducerea venus27 mai 2010 la 18:22

    dl militaru eu tot ce va pot spune sunt urmatoarele lucruri si anume:daca aveti valoare si demonstrati ca intradevar aveti ceva calitati,noi suntem dispusi sa va dam o sansa.cat despre transport nu cred ca ar fi o problema,si la noi dupa fiecare meci castigat se da si prima de joc care dupa parerea mea eu zic ca este substantiala,dar dupa cum v-am mai spus totul depinde de dumneavoastra.si ati uitat sa-mi spuneti ce post jucati si unde ati mai jucat in trecut.

    RăspundețiȘtergere
  14. fundas dreapta am jucat la energo utilaj(3 ani) steaua (3-4 luni)pro-luceafaru(3 luni)faur(1 an)

    RăspundețiȘtergere
  15. E BINE, AI UN CV BUN. Tinem legatura pe mess pana incepem anul competitional.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce circ a ajuns blogul asta. Sau mai bine spus comentariile. Nu stiu cine scrie sub pseudonimul "conducerea Venus" dar nu cred ca este cineva avizat. Oamenii din conducerea Venusului sunt mai realisti si mai profesionisti. Oricum nu s-ar arunca la discutii prin intermediul unui blog si cu siguranta nu ar face promisiuni ce nu pot fi onorate (stiu prea bine ce spun. Dar iata si o lista cu alti jucatori care ar putea ajunge la Venus liberi de contract si cu care am vorbit sa trimita un Cv-asa, sa existe la dosarul de cadre :)))Ballack,Joe Cole,Deco,Cannavaro,Panucci,Inzaghi. Din Romania binenteles nemuritorul Petre Marin. Sa vedem acum daca ma contrazice cineva. De preferat cu fapte.

    RăspundețiȘtergere
  17. conducerea venus28 mai 2010 la 00:09

    mai ionut trebuie sa le dam tuturor o sansa daca oamenii au intradevar bunavointa si binenteles daca pot sa ajute venus cu ceva,binenteles ca jucator.si crede'ma ca sunt "foarte" avizat sa vb in numele conducerii.te salut si te asteptam si pe tine la pregatire.

    RăspundețiȘtergere
  18. mai bine sa ne lase decat sa vina la pregatire:))

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonimule si tu ar trebui sa te lasi de fotbal, deoarece fotbalul s-a lasat de mult de tine :)) Esti simpatic oricum.

    RăspundețiȘtergere
  20. Tu pe unde ai jucat ca nu-mi aduc aminte de tine?

    RăspundețiȘtergere
  21. ce plm va cacati pe voi asa....sunteti unii care nu prindeti nici 10 min intr`un meci de liga a4a si va credeti mari fotbalisti...poate k baiatul ala stie mai mult fotbal k multi kre comenteaza aici si se dau mari fotbalisti...c pot sa zic..invidiosi...

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna,ma numesc Radu am 21 de ani,187 inaltime,85 kg,joc pe postu de portar,am legitimatie la federatia romana,sunt foarte ambitios,muncitor,punctual,harnic si am o dornita enorma de a munci,fotbalu este viata mea si doresc sa reusesc in fotbal,doresc sa ajung sa joc in liga 3,2,1 am jucat in ligile inferioare,sunt dispus sa dau probe la diferite echipe,ma puteti contacta la nr de tel 0743794270

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna ziua , ma numesc Salagean si as vrea sa stiu daca mai aveti nevoie de jucatori.....pot sa evoluez pe mai multe posturi:atacat,mijlocas banda.....am 19 ani si joc fotbal de 7 ani,,,,,nu am avut ocazia sa joc intr-o liga profesionista dar sunt sigur ca pot face fata........salageanvasile91@yahoo.com astept raspuns

    RăspundețiȘtergere
  24. salut. ma numesc Alex. am 19 ani. practic fotbalul de 8 ani. am jucat la echipe precum Intergas Bucuresti, Adunatii, Vointa Nana. Momentan sunt plecat din tara la o echipa d liga 3. daca doriti , ma puteti gasi la alex_dragutzu08

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .