duminică, 30 ianuarie 2011

THE SPECIAL VENUS.. CAZ UNICAT IN LIGILE INFERIOARE !!


BRILIANTELE PRIND LA PUBLIC !!

Pentru a demonstra inca o data ca Venus chiar este o echipa speciala, sustinatorii echipei si-au arata inca o data atasamentul fata de culorile clubului. Astfel , mai multe fane ale Venusului si-au pus mintea la contrbutie si au fondat "LEGIONE SEXY-GIRLS" , grupare formata in totalitate din fete, urmand ca in zilele urmatoare sa-si inregistreze numele la OSIM.
Actiunea fetelor a lasat masca multi iubitori ai fotbalului, interesant fiind faptul ca este o premiera in fotbalul judetean ca un grup de suporteri sa-si aduleze echipa atat de profesionist.
Fiind abia la inceput, legiunea fetelor cauta intariri, asa ca orice fata iubitoare a lui Venus este asteptata pentru a se inscrie in acest grup de patimase sustinatoare a briliantelor.

"De mult timp aveam in cap sa dam viata unui astfel de grup. Mereu echipa noastra a avut in componenta jucatori frumosi asa ca niciodata nu ar trebui sa mai lipseasca fetele frumoase de la stadion" - a marturisit o componenta "LEGIONE SEXY-GIRLS"

Detalii pentru inscrieri la sectia "comentarii" a acestui articol. Va multumim !

 GHEORGHE MIHAELA , 18 ANI , ESTE PRIMA FATA ADAUGATA DE SITE-UL NOSTRU IN LEGIUNEA FETELOR SEXI CE SUSTIN NECONDITIONAT VENUS . VOR MAI URMA ..








STOICIU BIANCA , 18 ANI, ESTE A DOUA FATA ADAUGATA DE OPERATORII NOSTRI PENTRU A FACE PARTE DIN LEGIUNEA FETELOR SEXI CE SUSTIN VENUS NECONDITIONAT.







De notat este faptul ca cele doua tinere sexi vor avea prilejiul de a da lovitura de incepere a finalei cupei judetene de pe terenul central imbracate in echipamentul Independentei, in caz ca briliantele vor accede in actul final .

20 de comentarii:

  1. Vreau sa ma inscriu si eu. Elena , 17 ani, sat Visini. Astept sa ma contactati

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne pare rau, trebuie indeplindita limita de varsta , 18 ani. Mai ai rabdare un an !

    RăspundețiȘtergere
  3. pot sa bag si eu cateaua? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. tanti MARIA,potcoava, 67ANI,1,75,bruneta,fosta amanta a jucatorilor AVANTU IND.DIN ANII 89,UNII IMI SPUNEAU "STRANBA LUI GOE"

    RăspundețiȘtergere
  5. Belerin Sulerin (Turcia)30 ianuarie 2011 la 20:44

    Nu cred ca mai e nevoie sa va dau eu vre-un pont dar Alex Dinescu stie...Floshoaica, Titirin si Detica...trei tinerele superbe care ar alege cu inima sa faca parte din Legiunea sexy...

    RăspundețiȘtergere
  6. numesc mihaela , am 18 ani , imi place fotbalul si in special Venus.

    RăspundețiȘtergere
  7. cum sustin aceste "domnisoare" echipa? cu gura?

    RăspundețiȘtergere
  8. merg si fetele cu voi in cantonament sa va ridice moralul sau sa va faca un masaj de relexare dupa antrenamentele grele!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. venus are nevoie de asemenea trompetiste...ca pe langa sprituri merg si niste balerine

    RăspundețiȘtergere
  10. as vrea sa iau si eu legatura cu tanti maria fotbalista daca se poate sa ma invete si pe mine bicicleta pt ca am o recomandare de la nea sandu fotbalistu si mi'a zis ca numai dansa stie aceasta fenta dificila.nu ma intereseaza trecutul ei si pur si simplu viitorul meu.am 38 de ani si mai vreau sa joc si eu fotbal cel putin pana la 50.sunt un pic brunetel si cred ca la ora ca la ora actuala sunt cel mai bun jucator din liga a iv-a si cel mai bun pasator dar si cel mai bun executant de lovituri libere.nu trebuie sa imi dau numele pt ca lumea ma cunoaste destul de bine ba baiatule.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoasa mihaela. tine-ti-o tot asa .

    RăspundețiȘtergere
  12. da ar trebui sa fie si ea langa dragusanu si crudu la kapatos

    RăspundețiȘtergere
  13. Vreeau sa ma alatur lor cat mai urgent:D
    1.65 , blonda si o mare sustinatoare a briliantelor. Astept sa ma contactati

    RăspundețiȘtergere
  14. Operatorii nostri te vor prelua imediat pentru a te adauga in echipa fetelor sexi ce sustin Venus.

    RăspundețiȘtergere
  15. numai la echipele mari am vazut asa ceva..

    RăspundețiȘtergere
  16. cand nu mai merge cu fotbalul o iei cu femeile poate ies ceva mai mult......

    RăspundețiȘtergere
  17. atata invidie nu am vazut in viata mea..

    RăspundețiȘtergere
  18. Pentru fetele astea as veni si eu la echipa`.. in special pentru Miahela :> Momentan joc la CS Pestera`.. astept contact, poate poate

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .