joi, 26 august 2010

INTERVIUL SAPTAMANII CU PRESEDINTELE EXECUTIV AL VENUSULUI , ION RADU ZIS SLICK !!


"AS VREA SA DAU TIMPUL INAPOI CU 30 DE ANI SA MAI IMBRAC SI EU O DATA MIRIFICUL ECHIPAMENT AL VENUSULUI, SA SIMT EMOTIA ACEEA CE NU POATE FI DESCRISA IN CUVINTE"

Odata cu inceperea noului sezon, se reia si celebra noastra rubrica , ce poarta numele de “Interviul saptamanii”. De data aceasta, invitat in studioul nostru il avem pe presedintele executiv al Venusului Ion Radu “Slick”, oficialul Independentei fara de care nu misca nimic in club fara stirea sa.

Sunteti de zeci de ani la acest club, cand aveti de gand sa va retrageti si sa priviti detasat lucrurile?

Ion Radu : E greu sa stau departe de Venus, practic nu ma vad facand altceva. Slujesc de pe vremea junioratului acest club, sunt foarte atasat de echipa si de tot ce inseamna Independenta.

Cum va impacati cu functia de presedinte executiv?

Ion Radu : Imi vine ca o manusa, imi place foarte mult disciplina si seriozitatea, asa am fost educat , acum la randul meu trebuie sa transmit si echipei acelasi sentiment.

Se spune ca nu se ridica un pai fara stirea dumneavostra in club…

Ion Radu : Se mai si exagereaza.. ce-i drept, este faptul ca stau foarte mult timp sa ma ocup de echipa, ma pasioneaza foarte tare, sunt genul de om care vreau sa stiu absolut tot.

Am observat ca oamenii de fotbal va spun Peter Kanyon al Independentei. De ce?

Ion Radu : (rade) Mda.. sunt asemuit cu presedintele de la Chelsea prin felul meu de a lucra, el face o treaba foarte buna la clubul londonez, deci aceste comparatii nu fac decat sa ma bucure.

Dar Slick ?

Ion Radu : E de pe vremea cand jucam fotbal. Asa am ramas cunoscut in mintea oamenilor de fotbal.

A-ti jucat si dvs. fotbal la Venus, practic ce inseamna pentru un jucator acest club?

Ion Radu : Fara discutii este o onoare sa imbraci tricoul Venusului. Pe vremea cand jucam eu, conditiile nu erau cum sunt la vremea asta, atunci se juca cu minge cu siret, cu short ce te strangea la subrat si multe alte dezavantaje, dar cand intram pe teren, nu mai tineam cont de nimic, luptam pana la ultima suflare, asta pentru ca imbracam echipamentul Independentei. As vrea sa dau timpul inapoi cu 30 de ani sa mai imbrac si eu o data mirificul echipament al Venusului, sa simt emotia aceea ce nu poate fi descrisa in cuvinte.

Anul acesta a-ti infruntat probleme de sanatate, slava domnului le-ati depasit. Reveniti cu acelasi entuziasm?

Ion Radu : Cu ajutorul lui D-zeu am trecut cu bine peste ele, asta a fost si motivul pentru care anul trecut am lipsit de la meciurile echipei, practic s-a si vazut asta, fara mine clubul a treminat pe un loc rusinos, pozitia a 3-a. Revin dornic de revansa, cu un entuziasm fantastic, vin cu setea de trofee.

Ce asteptari aveti de la echipa in acest sezon ?

Ion Radu : Noi an de an ne-am batut la cupa si campionatu judetean. De trei ani avem o gaura in vitrina noastra de trofee dar va promit eu ca anul acesta Venus va defila, vom multumii fiecare suporter in parte prin evolutiile noastre.

Sa inteleg ca Venus forteaza promovarea ?

Ion Radu : Cu siguranta. Avem un lot superior celorlalte contra-candidate , un lot ce ne permite sa speram pentru liga a 3-a, sper sa si reusim, ar fi un cadou frumos pentru toata suflarea Independentei.

2 comentarii:

  1. un om pasionat, face foarte bine ce face !!

    RăspundețiȘtergere
  2. abia astept sa vin acasa si sa va ajut cat pot dak mai e nevoie...:P va salut baieti si sa ne auzim q bine si pe locu 1 normal:D...bafta la meciuri in continuare si salut si conducerea tehnica dar nu in ultimu rand pe musty si cinaru:D:*

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .