duminică, 21 noiembrie 2010

VENUS NU-SI REVINE DIN AMORTEALA

Venus Independenţa – Zarea Cuza Vodă 
0 - 0

"VENUS NU-SI REVINE DIN AMORTIRE"

"Sa ne trezim din acest vis urat" , aceasta era declaratia data de antrenorul Venusului imediat dupa meciul sustinut de echipa sa contra echipei din Unirea. Se pare ca, cosmarul continua sa persiste asupra "briliantelor" si dupa meciul cu Zarea din Cuza Voda.
Ilie Zeciu a abordat jocul foarte degajat, 4 dintre obisnuitele rezerve facandu-si loc in primul 11. Parea un meci la discretia Venusului pana la startul partidei, poate chiar asta a facut ca la sfarsitul partidei tabela sa indice un scorul alb, 0-0. Surpriza enorma, un egal in care nici oaspetii nu credeau a fi real, dovada facand-o explozia de bucurie a adversarilor dupa ultimul fluier al arbitrului.
Un joc slab cu foarte putine faze de poarta, oaspetii preferand sa stea la cutie pe toata durata meciului, incercand sa scape pe cate-un contraatac norocos.
E clar ca lumina zilei, Venus trece printr-o pasa proasta dupa un lung sir de rezultate excelente ce o dadeau drept favorita certa la prinderea barajului ce duce in liga a3-a.

Venus a inceput astfel : Craciun - Oprea G , Gani , Coman(cpt) , Benone - Anghel , Furdui , Gh. Dani , Petcu M. - Oprea Adi , Petcu I
Au mai intrat : Mustata<->Gh.Dani , Minea<->Anghel , Oprea Aurelian<->Petcu M , Brasoveanu<->Petcu I
"Ar trebui sa le fie rusine dupa acest meci, toata echipa impreuna cu intreg staff-ul. E rodul neseriozitatii lor acest rezultat. Trebuie sa ne revenim pana nu e prea tarziu, contracandidatele ne sufla amenintator in ceafa" - ne-a declarat Ion Slick

28 de comentarii:

  1. Belerin Sulerin (Turcia)22 noiembrie 2010 la 08:21

    Cred ca vina toata o are ILIE , pt ca el trebuie sa-i motiveze...Si primarul. daca vede ca la pauza nu-i convine scorul sau jocul, pluseaza domne` si dumneata 10-15 ron in plus...sa vezi cum ii dezmortesti...Ce respect...Belerin

    RăspundețiȘtergere
  2. ce sa inbtamplat baieti cu tavalugu? sa stricat? o sa va dea si modelu 5 sa va scoata impresiile din cap

    RăspundețiȘtergere
  3. etapa trecuta va batut o echipa care are in conponenta 5-6 jucatori ce nu au facut junioratul.rusine ar trebui sa lasati gura mai moale. nu aveti niciun trofeu castigat.chiar asa-phonix ulmu-venus independenta- 9-1

    RăspundețiȘtergere
  4. Orice echipa are momente si momente intr-un sezon . Sa nu uitam ca pana acum 2 etape Venus era pe buzele tuturor iar acum nu stiti cum sa dati in ei. Deocamdata sunt pe primul loc, asa ca trebuie sa o lasati mai moale cu rautatile la adresa lor, se gasesc sa comenteze anonimi care dupa fiecare meci al Venusului stateau pe langa ei poate poate capata si eu vreo 5 lei sau o bere din partea lor.. GURA MICA !

    RăspundețiȘtergere
  5. Capul sus copii , tot voi castigati campionatul. Sa dea dumnezeu sa promovati, oricum va asigur ca la baraj, adversarii nu vor venii si se vor baga cu fundul in poarta bubuind mingi asa cum fac cei care vin sa joace contra Venusului .

    RăspundețiȘtergere
  6. de la un fost arbitru22 noiembrie 2010 la 19:33

    de vina pt acest rezultat este doar ilie zeciu pt ca el le-a insuflat jucatorilor inca de saptamana trecuta ca meciul cu zarea cuza voda este un meci relativ usor dar sa vazut ca acest lucru nu a fost deloc asa.sunt un suporter a lui venus si am si o legatura mai stransa cu staff'ul tehnic a lui venus si de'aceea imi permit sa spun aceste lucruri.pai dupa cum a facut echipa mi-am dat seama ca meciul de sambata o sa fie greu.nu e posibil sa-i tii pe banca pe niste jucatori precum mustata,cinaru boba,riciu sa-i tii pe banca iar tu sa ai pretentia sa castigi un meci cu zarea cuza voda care totusi au cativa baietii care au jucat si ei fotbal la viata lor.nu uita dle zeciu ca jucatorii care ti i-am enumerat mai sus ti-au castigat meciuri importante campionatul asta si cred ca asta ma face sa inteleg ca,dumneavoastra aveti ceva cu ei de-i gasiti tapi ispasitori la fiecare meci iar la unii efectiv nu le spuneti nimic.de ce tot il fortati pe dl babangida pe toate posturile?mai are sa joace fundas cental si portar si cred ca o sa-i dati un premiu pt jucatorul care a jucat pe toate posturile.apropo dupa cate am inteles nici razvan nu mai vine tot din cauza aceasta.imi pare rau de tine ilie dar nu meriti sa fi antrenorul acestei echipe.doar sa faci echipa dupa cum vrei tu,asta poate sa o faca si slik si multi alti care sunt pe langa echipa in rest ce faci tu pt aceasta echipa este fix frectie la piciorul de lemn.parerea mea este ca daca nu te implici mai mult la echipa sa se cunoasca ceva mai bine ridici mana si pleci pt ca este pacat de aceasta echipa tanara.si inca ceva:eu nu am pomenit antrenor care isi vb de rau jucatorii dupa meci iar asta dovedeste ca nu ai tupeu sa le spui in fata.de-altfel asta faceai si ca jucator.de ce nu te cheama dunarea calarasi macar ca antrenor la copii si juniori?pt ca nu sti cu ce se mananca aceasta meserie.oricum bafta baietilor in continuare si am incredere ca o sa terminati pe primul loc.

    RăspundețiȘtergere
  7. arbitru inca activ22 noiembrie 2010 la 19:39

    dle fost arbitru cred ca aveti dreptate.dar va spun eu de ce este antrenor ilie zeciu la aceasta echipa.pt ca vorbea cu arbitri inainte de meciuri si le promitea inca ceva peste barem dar de cand nu le mai da primarul bani.....sa vazut rezultatele dlui antrenor.

    RăspundețiȘtergere
  8. "Un fost arbitru" cam are dreptate, desi in unele momente este prea radical si dur cu Ilie (ar fi de apreciat sa isi dea si numele sa vedem daca chiar este ceea ce pretinde). Din pacate sau din fericire pune punctul pe I. Ilie a facut multe lucruri bune, dar in acest fel nu se poate realiza performanta si asta stie si el din experientele precedente. Poate e nevoie de mai multa implicare si de o privire mai obiectiva asupra jucatorilor si potentialului acestora. Venus va castiga probabil seria din care face parte datorita valorii jucatorilor si a ambitiei acestora, dar mai departe...
    P.S. Surse din cadrul clubului sustin ca Marian Bica se pregateste de o revenire la Venus (probabil ca antrenor)!!!!!
    ALO, ANONIMUL CARE VORBESTE DE TROFEE SI AMINTESTE DE ULMU TU PE CE LUME TE AFLI? LA ANUL PROBABIL ULMU VA REVENI AICI IN ASA NUMITA "LIGA A TRACTORISTILOR". Astia care un an joaca in liga a treia si alti patru sunt desfiintati sa lase ciocul mic. Voi sunteti de fapt rusinea forbalului.

    RăspundețiȘtergere
  9. dar v-ati intrebat daca la independenta chiar zeciu face echipa.eu nu cred.zeciule implicate mai mult si nu mai lasa pe altii sa se bage peste tine pt ca am fost si eu sambata la meci in calitate de adversar si crede-ma ca m'am bucurat cand am vazut ce echipa ai trimis in teren.pai cu jucatorii aia ai tai jucam o saptamana si nu primeam gol,ba din contra cred ca va si dadeam.respect pt venus si stiu ca nu asta e valoare voastra,dar pe bune unii jucatorii de la voi nu cred ca ar prinde echipa la noi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Zeciule din cate stiu eu, nu era meci de cupa sa odihnesti atatia titulari. Mustata, Riciu au intrat in a 2-a dincate stiu eu, plus ca boba si cinaru n-au fost folositi deloc. Eu spun ca daca erau introdusi din primul minut altfel era reezlutatul acestui meci. Bafta pe viitor si invata din gresili Ilie, ca altfel te vor parasii si ultimii tai aliati, jucatorii !

    RăspundețiȘtergere
  11. Capul sus nenicule. Castigam urmatoarele 3 meciuri si le dam peste nas tuturor ..

    RăspundețiȘtergere
  12. BA .........MUCLES...CAND ILIE JUCA LA DIVIZIA B,VOI VA LEGATI CU FULARU LA MANA,SI VA INCALTATI CU FESU,A ACORDAT SI EL SANSA LA UNII JUCATORI CARE CAND SUNT PE MARGINE SE CRED ..........DAR CAND AU INTRAT S-A VAZUT.......

    RăspundețiȘtergere
  13. bai "apostol", nu a contestat nimeni cariera de jucator a lui Ilie, nu era momentul sa acorde sanse acelor jucatori, o putea face cu Stefan cel Mare nu cu o echipa ce se afla in prima jumatate a clasamentului.

    RăspundețiȘtergere
  14. aici ii cam dau dreptate celui de mai sus in legatura cu unii care se cam cred fotbalisti si cam vorbesc pe la colturi ca nu joaca dar sa vazut sambata ce au putut sa faca ei in teren.asa ca mai baietii astia care vb ca nu jucati lasati-o mai moale cu barfele ca sa vazut ce puteti.cat despre zeciu nu a contestat nimeni de ce fotbalist a fost el la viata lui ci despre ce antrenor a fost si este.ce performante a avut el la aceasta echipa?va spun eu,a avut numai performante negative.in meciurile importante a facut intodeauna echipa stramb si aici mentionez echipa facuta de el in finala judeteana cu gradistea unde sa incapatanat sa tina un varf de valoare la aceea vreme(radu) in detrimentul mai guralivului mirel(anelka) dar sa nu uitam ca tot campionatul am mers cu doi portari care au dus greul acestei echipe asa cum au putut ei iar inainte cu 2 saptamanii de aceea finala a fost adus dan bogdan,care nu contesta nimeni valoarea acestui portar dar cred eu ca nu era neaparata nevoie de el in acel meci.si multe altele.de exemplu la barajul de la giurgiu cu petrescu etc.etc.parerea mea ca in aceasta iarna sa se gandeasca bine la ce vrea sa faca in sezonul asta ca nu mai merge sa ne mai pacaleasca cum ne-a pacalit pana acum.vrem sa se vada ceva pozitiv din partea ta si sa-i pui cat mai repede pe picioare pe acesti copii care au potential dar nu sunt exploatati la adevarata lor valoare.apropo forteaza-l mai mult pe acest dani pt ca nu i-ai dat suficienta incredere.pai cum a prins un meci mai prost tu il scoti imediat din echipa.mai uitate si tu la alti antrenori cum isi pun fotbalisti pe picioare.sau pe mustata eu zic sa il incerci la mijloc pt ca in meciul cu zarea cand a intrat ti-a cam schimbat jocul si mai lasa-ne cu babangida al tau.astept parerea ta ionut.

    RăspundețiȘtergere
  15. Pentru nepotul primarului (Ionut): Ce`ti mai place sa dai in Zeciu.Oare datorita faptului ca nu prindeai echipa nici cand era un singur portar la echipa...?

    RăspundețiȘtergere
  16. bai benone tu il ataci pe ionut sub anonimat stai linistit k nu stii tu fotbalul pe care il stie el...si astia care il vede pe mustata k stie fotbal...am auzit k a fost un junior bun dar acum joaca ca e slick cu ilie akolo k altfel...oricum sunteti puscarii:))

    RăspundețiȘtergere
  17. De cate ori comenteaza Benone, nickul sau este "GABI" , tu esti unul din acei anonimi care fac scandal pe aici ascunzandu-si numele . "Astia care il vede pe mustata ca stie fotbal?" ... imi pare rau, e prea mult pentru mine ! ..

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonimule eu ma semnez doar "Ionut" si spre deosebire de altii imi dau numele. poate ma confunzi cu "Ionut calarasi". Este doar un forum de discutii si nu cred ca te va judeca cineva daca ai curaj, tupeu sau ce vrei tu sa-ti dezvalui identitatea. Pt. cultura ta generala, nu am avut nicio problema cu Ilie cat am jucat si il apreciez in continuare, dar reafirm un lucru pe care il stie foarte bine si el - fara putina pregatire echipa nu poate promova. Am trait aceasta experienta (in teren, nu ca tine in fata camputerului sau in baruri)si este clar ca pregatirea face diferenta. Echipa are un potential foarte bun si este nevoie de obiectivitate in alcatuirea echipei, dar si grija in iarna la transferuri. In rest te ignor, ramai un anonim, un zero care nu contezi pentru echipa asta, pentru jucatorii ei sau pt. orice altceva inseamna Venus Independenta. Hai ca te simti prea bagat in seama. Baieti lasati vrajeala si treceti la joc, mult succes sambata!

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu inteleg ce aveti cu Ilie..este un antrenor f bun pt ce conditii sunt la nivelul asta. atata timp cat nu poate strange baietii la antrenamente nu poate sa-si dea seama de randamentul fiecarui jucator pt meciul respecti si e normal sa mai schimbe echipa ca are un lot destul de valoros si numeros pt acest nivel. ESTE PE PRIMUL LOC SI E MERITUL LUI nu mai comentati voi poate multi straini de acest sport. din ce inteleg eu si ce am mai auzit si vazut cred ca unii jucatori sunt contra lui Ilie si echipei venus pt ca nu au valoare de aceasta echipa,si acesti impostori trebuiesc eliminati.bafta Ilie si bafta iti ureaza un prieten si coleg .apropo..si eu am fost in situatia ta si chiar dak nu mai am rezultate f bune am ramas cu jucatori tineri si de caracter un lucru f important.

    RăspundețiȘtergere
  20. Pe astia o sa-i batem sigur dar lupta pentru primul loc e deschisa, sunt 3 echipe despartite de cate un punct, daca nu ne concentram eu zic ca oricare dintre Ciocanesti(care are poate cel mai bun lot), cat si Unirea o echipa de ambitie cu jucatori experimentati poate sa ocupe primul loc in seria C.Poate unii dintre jucatori nu ar mai trebui sa faca afirmatii gen :"oare nu exista vreo echipa sa ne bata. Ne mutam in alt judet" , ca v-au scos fotbalul din cap Unirea (taranii cum i-a numit Brandusa)......asa ca hai gata concentrare mare, bafta Ilie

    RăspundețiȘtergere
  21. Expresia " nu ne bate si pe noi nimeni?" .. era o gluma reusita, facuta intre noi, daca nu ai sesizat`o , te rog sa vii mai aproape de scaunele din spate sa te invatam cateva glumitze. Te am pupat !

    RăspundețiȘtergere
  22. din cate stiu eu unii dintre jucatorii de la venus vor sa produca un soc la echipa si de'aceea nu mai vor sa bata pe nimeni pt ca vor sa'l dea afara pe zeciu.

    RăspundețiȘtergere
  23. cei care nu sunt multumiti dr ilie le doresc sa lucreze cu un antrenor k bogatu virgil. sa nu le dea nicio sansa de a juca. sai umileasca. ilie este prea domn si unii si_o iau in cap

    RăspundețiȘtergere
  24. am si eu o rugaminte pentru jucatorii venusului,haide-ti sa nu mai fim curve,echipa am adus-o toti pe primul loc si tot noi trebuie sa o mentinem,asta e trecem printr-o perioada mai slaba dar asta nu inseamna ca este de vina ilie si stiti bine ca el nu are nimic cu nimeni, a facut si el greseli dar noi am facut mult mai multe. daca stam si vorbim pe la colturi nu o sa ne revenim, intodeauna cine nu joaca e cel mai bun.cinaru a fost in multe meciuri rezerva dar nu sa suparat si toti trebuie sa-i urmam exemplu.jucam la tara nu sunt interese sa nu joace unul sau altul.oricum pentr adversari stati linistiti ca tot venus o sa iasa campioana

    RăspundețiȘtergere
  25. Bravo Comane! Aveam nevoie de o incurajare din partea capitanului.

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu-i nimic baieti mei..Sambata prevad un scor fluviu asa k de ,,bine-ati revenit,,..
    Venus are cea mai adevarata trupa de dupa `90
    PS. am vazut ca unul e foarte agresiv pe mirc si se numeste,,anonim,,...lasati-l reaq ca eu il stiu... E Gay si nu vrea sa-si dea numele...Noi ii spunem Hanah Montana

    RăspundețiȘtergere
  27. Mai scrie acolo cik :
    Benone il ataca pe unul sub anonimat, Mustata joaca pt ca e Slick acolo si Ilie, jucatorii sunt puscarii...Nimeni nu-i k el...El daca era la Venus
    mangaia motzopu` si ragaia pe cur...

    RăspundețiȘtergere
  28. Bravo Cata, incurajeaza-i pe baieti. Asta face un capitan (mai da si cate o palma dupa ceafa celor care nu te asculta!)sunteti inca pe primul loc si nimic nu este pierdut. Nu se pune problema sa-l "lucreze" cineva pe Ilie, toti au acelasi tel - sa promoveze. Anonimii care comenteaza sunt doar niste pacalici care se baga in seama.

    RăspundețiȘtergere

Va rugam utilizati un limbaj civilizat , moderatorul blogului are dreptul de a modera fiecare comentariu .